تصویر

ما برای آزادی جسمانی رهبر آپو مبارزه خواهیم کرد

هَزا محمد و عبدالعزیز العلی از مولفه عرب اعلام کردند که برای آزادی رهبر آپو مبارزه خواهند کرد.

انزوای شدید تحمیل شده بر رهبر آپو به گونه‌ای است که قریب ۴۴ ماه است هیچ اطلاعی از وی کسب نشده است و همین امر نارضایتی همه گروه‌ها و مولفه‌های شمال و شرق سوریه را برانگیخته است.

هزا محمد رئیس مشترک مجلس گرِسپی، در گفتگو با خبرگزاری فرات (ANF) درباره این موضوع گفت که رهبر آپو اندیشه و فلسفه‌ای دارد که به همه خلق‌ها جایگاه بی نظیری می‌دهد. هزا محمد گفت: «رهبر آپو برای همه فرودستان ایستادگی کرد و مردمان مظلوم، حقیقت آزادیخواهانه رهبر آپو را درک کردند؛ به همین دلیل، راه دیگری را در مقابل نظام سرمایه‌داری و هژمونی سلطه پذیرفتند که همان تفکر ملت دموکراتیک رهبر آپو است.»

هزا محمد پروژه ملت دموکراتیک را سرآمد همه ساختارهای منطقه دانست و گفت: «نه طبقه‌گرایی، نه دین‌گرایی و نه ملی‌گرایی برای خلق‌ها راه حل نیستند؛ بلکه تنها راه درست در برابر نظام سلطه، ملت دموکراتیک و برادری خلق‌ها است. ما از نیروی مردم خود در این راه استفاده خواهیم کرد و اعراب و همه خلق‌های دیگر باید برای آزادی فیزیکی رهبر آپو مبارزه کنند.»

عبدالعزیز العلی کارمند بیمارستان عمر علوش شهر عین‌عیسی هم با بیان اینکه به عنوان خلق عرب، رهبر آپو را رهبر آزادی و تنها راه حل برای مشکلات و مسائل منطقه می‌دانند، گفت: «ما حقیقت آزادی را باید در شخصیت رهبر آپو ببینیم. این تفکر بسیار بزرگ است و در خدمت همه مردم است. مردم باید بدانند آزادی، وطن و موجودیت واقعی یعنی چه. این را در پارادیم رهبر آپو می‌بینیم. در تمام روزهای زندگیمان باید بدانیم هدف از مبارزه ما در این سرزمین چیست و برای چه زندگی می‌کنیم. باید سعی کنیم دفاعیات رهبر آپو را درک کنیم. ما باید خط زن آزاد را بشناسیم.»