مبارزات را افزایش داده و رهبر آپو را آزاد کنید

عضو شورای رهبری کنگره ستار در اروپا؛ چیچک قامیشلو ، انزوا علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را محکوم کرده و از خلق کورد، زنان و جوانان درخواست می‌کند تا مبارزات را افزایش داده و عبدالله اوجالان را آزاد کنند.

عضو شورای رهبری کنگره ی ستار در اروپا چیچک قامیشلو،  به انزوا علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و نامههای تهدیدآمیزی که برای وی فرستاده شدند، اشاره کرد و گفت: " دشوار است چنین سیستمی را ارزیابی کنیم، چون نمونه ی مشابه آن در جهان وجود ندارد. فرستادن نامه های تهدیدآمیز علیه رهبر آپو در حقیقت تهدید همه ی بشریت و خلق ماست. به دلیل آنکه رهبر آپو فقط رهبر یک خلق نیست، بلکه رهبر خلقهاست. نمونه ی آن در روژاوا دیده میشود که همه ی بخشهای جامعه را در بر گرفته است.  به همین دلیل برای آزادی رهبر آپو باید مبارزاتمان را گسترش دهیم".

انزوا بر همه بخش‌های جامعه تحمیل می‌شود

چیچک در ادامه سخنانش در مورد مبارزات خلق کورد بر اساس تفکر و اندیشه رهبر خلق کورد صحبت کرد و گفت :" پيشتر  کارزاری با عنوان "زمان، زمان آزادیست"، آغاز شده بود. در چهارچوب آن طی دو سال گذشته فعالیتهای بسیاری انجام شد. اما ممکن است این فعالیتها کافی نبوده باشند. به همین دلیل باید  در همه جا مبارزات و تلاشها دوباره نوسازی شوند. باید همه از رهبر آپو صیانت نمایند. امروز هزاران تن با فکر و اندیشه ی رهبر آپو پیشاهنگی انقلابی را بر عهده دارند. این برای دشمن سبب مشکل بزرگی شده است. به همین دلیل زنان و جوانان، باید سطح مبارزات خود را افزایش داده و آزادی رهبر آپو را تضمین نمایند. چون انزوایی که امروز علیه رهبر آپو وجود دارد، علیه همه خلقهاست".

چیچک در ادامه اعلام نمود، در جهان همه چیز برای خلق کورد ممنوع شده است. وی گفت:" چون خلق کورد در حال مقاومت است، همه چیز را برایش ممنوع کرده اند. حمله، پاکسازی و غارت علیه کوردها انجام میشود. هزاران تن برای رهبر آپو پیام میفرستند، اما هیچ کدام به دستش نمیرسد. اما نامه‌های تهدیدآمیز به آسانی به دست وی میرسند. دشمن طی ۲۴ سال گذشته به طور مداوم تلاش کرده است، خلق و جنبش را از رهبر آپو جدا نماید، اما خلق برعکس این خواسته دشمن موضعگیری کرده است".

مبارزات را افزایش داده و رهبر آپو را آزاد کنید

چیچک قامشلو از خلق به ویژه زنان و جوانان درخواست نمود، تا سطح مبارزات را افزایش داده و آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را تضمین نمایند. وی گفت: " باید دشمن بداند که اهدافش محقق نمی‌شوند. در طول تاریخ همیشه علیه کوردها قتل عام و سیاست پاکسازی وجود داشته است، اما هرگز موفق نشده اند. به همین دلیل ما از خلق کورد، جوانان و زنان درخواست مینماییم تا با مبارزات خود حملات دشمن را خنثی کرده و دیوار امرالی را خراب نمایند".