محمد حنان: مردم ما در راه آزادی، تسلیم نخواهند شد

محمد حنان عضو کمیته آموزش شورای تل رفعت از حملات دولت ترکیه به منطقه تل رفعت صحبت کرد و گفت که هر چقدر هم حمله کنند، مردم یک قدم به عقب برنخواهند داشت.

محمد حنان، عضو کمیته آموزش شورای تل رفعت در گفتگو با خبرگزاری فرات (ANF) درباره حملات ارتش اشغالگر ترکیه به تل رفعت صحبت کرد.

حنان با بیان اینکه حملات دولت ترکیه به منطقه بدون وقفه ادامه دارد، گفت: «ما مردم عفرین با یک طرح بین‌المللی مجبور شدیم از عفرین به منطقه شهبا مهاجرت کنیم. ما ۷ سال است که در منطقه تل رفعت مقاومت می‌کنیم. بمباران روزانه منطقه تل رفعت ادامه دارد. در نتیجه قتل‌عام صورت گرفت و کودکان بسیاری کشته شدند. دولت ترکیه می‌خواهد ما را از تل رفعت بیرون کند. در شخص رهبر عبدالله اوجالان و اداره خودمدیریتی می‌خواهند کوردها را نابود کنند. مردم ما در این منطقه در برابر محاصره و حملات علیه آنها، مقاومت می‌کنند و برای امرار معاش در تلاشند».

حنان با بیان اینکه دولت ترکیه در حال ایجاد رعب و وحشت در منطقه شهبا است، گفت: «دولت ترکیه و شریک آن تحت عنوان مبارزه با تروریسم حملات خود را به این منطقه انجام می‌دهند. اما مردم ما از دیرباز در منطقه با هم و در کنار هم زندگی می‌کنند. رهبر عبدالله اوجالان بیش از ۲۵ سال است که در امرالی می‌جنگد. آنها همچنین می‌خواهند مردم و رهبر اوجالان را از هم جدا کنند. مردم همیشه در کنار رهبر اوجالان هستند. به این دلیل که همه دولت‌های سلطه‌گر، ایده رهبر عبدالله اوجالان را تهدیدی برای خود می‌دانند، بنابراین در برابر حملات به منطقه سکوت کرده‌اند.»

عضو کمیته آموزش تل رفعت محمد حنان در پایان سخنان خود گفت: «آنها می‌خواهند ملت دموکراتیک و مقاومت ما را از بین ببرند. اما مردم ما بیدارند و همه‌ی جوامع با عشق و سازماندهی زندگی می‌کنند. اما هر اتفاقی بیفتد، مردم ما یک قدم به عقب برنمی‌گردند. زیرا این مردم دنباله‌رو شهدای خود هستند و هرگز از راه آزادی دست برنخواهند داشت.»