عملیات نیروهای آزادی‌بخش عفرین به اشغالگران در سه منطقه: ۷ کشته، ۶ مجروح

نیروهای آزادی‌بخش عفرین اعلام کرد که در عملیات‌هایی که در ۱۶ اکتبر در مناطق تحت اشغال دولت ترکیه انجام دادند، حداقل ۷ تبهکار کشته و ۶ تبهکار زخمی شدند.

نیروهای آزادی‌بخش عفرین با صدور بیانیه‌ای کتبی خاطرنشان کرد که این عملیات در عفرین، ماره و جرابلس انجام شده و ۶ موتورسیکلت متعلق به این تبهکاران منهدم شده است.

در این بیانیه آمده است: «دولت اشغالگر ترکیه که بدون وقفه به حملات خود ادامه می‌دهد، به هدف قرار دادن غیرنظامیان ما ادامه می‌دهد. نیروهای ما به عملیات تلافی‌جویانه خود علیه حملات نسل‌کشی و نابودگری علیه مردم ما ادامه می‌دهند.

نیروهای آزادی‌بخش عفرین گفت: نیروهای ما یک گروه تبهکار را که بین روستاهای بیرج حیدر و کفن‌بو عفرین مستقر بودند در ۱۶ اکتبر تحت تعقیب قرار دادند. در عملیات اول دو تبهکار کشته شدند ، عملیات دوم علیه تبهکارانی که پس از حمله اول در همان نقطه تجمع کرده بودند انجام شد. در اینجا ۴ تبهکار دیگر کشته و ۳ تبهکار دیگر زخمی شدند. همچنین در این عملیات ۴ دستگاه موتورسیکلت نیز منهدم شد.

گفته شد که در دو عملیات تک‌تیراندازی که در همان روز در خط ماره در حلب انجام شد، یک سرکرده تبهکاران کشته و یک نفر مجروح شد.

در این بیانیه به جزئیات زیر نیز جا داده شده است: در تاریخ ۱۶ اکتبر، یکی از سرکردگان تبهکاران که از اعضای گروه تبهکاران سلطان مراد بود در جرابلس هدف قرار گرفت. این تبهکار که از اعضای سازمان استخبارات دولت ترکیه (میت) بود به کشته شد و یک تبهکار مجروح گردید.