مراسم خاکسپاری پیکر شهدا در تل‌حمیس و دِریک

پیکر شهید فیض عدنان المطر، عضو نیروهای امنیت داخلی در تل‌حمیس و پیکر شهید محمود عبدالله حسین، عضو نیروهای امنیت داخلی در شهر دِریک با برگزاری مراسم به خاک سپرده شدند.

تل‌حمیس

مراسم خاکسپاری پیکر فیض عدنان المطر، مبارز نیروهای امنیت داخلی که در ۱۹ دسامبر به شهادت رسید در تل‌حمیس برگزار شد.

صالح الخلف، عضو شورای خانواده شهدای تل‌حمیس طی سخنانی در مراسم خاکسپاری به خانواده شهید تسلیت گفت و اظهار داشت: «ما به فداکاری شهدا برای حفاظت از کشور و سرزمین افتخار می‌کنیم.»

مُعتَز العُمَری، از اعضای مؤسسه ادیان، به فداکاری شهدا و تلاش آنها برای حفاظت از مردم درود فرستاد.

محمد الحسین، عضو فرماندهی نیروهای امنیت داخلی که در این مراسم حضور داشت، با تاکید بر ادامه راه شهدا، قول داد که از موفقیت‌های به دست آمده به یمن شهدا پاسداری کنند.

در این مراسم پس از قرائت شهادت‌نامه و تحویل آن به خانواده شهید، پیکر شهید با سر دادن شعارهای «شهدا نمی‌میرند» به خاک سپرده شد.

قامشلو

صدها تن از مردم کانتون جزیر با شرکت اعضای نهادهای غیرنظامی، نظامی و امنیتی در مراسم خاکسپاری پیکر شهید محمود عبدالله حسین از نیروهای امنیت داخلی که در ۱۹ دسامبر به شهادت رسید، شرکت کردند.

قهرمان محمد، عضو شورای خانواده شهدای شهرستان دِریک در مراسم خاکسپاری گفت: «خانواده‌ها بسیاری از جوانان خود را برای حفظ وطن فدا کردند و برادر شهید، رودی و پسر عمویش، اَیمَن نیز در این راه به شهادت رسیدند.»

نذها صیفی‌الدین، عضو حزب اتحاد دموکراتیک (پ‌ی‌د) دِریک گفت که آنها از شهدا پیروی خواهند کرد.

شيروان حسن، عضو نيروی امنيت داخلی نیز گفت: «هيچ چيز بالاتر از اين نيست كه جان خود را در راه وطن و سرزمين خود فدا كنيم. شهيد محمود با فداكاری خود جایگاهش را در خاطرات‌مان ایجاد کرد.»

عبدالسلام محمد، عضو مؤسسه ادیان دِریک به فداکاری شهدا درود فرستاد.

شهادت‌نامه شهید قرائت و تحویل خانواده‌اش داده شد.