مراسم خاکسپاری پیکر شهید در تل حمیس برگزار شد

ساکنان شهرک تل حمیس، در مراسم خاکسپاری پیکر شروان نیروهای سوریه دموکراتیک (ق.س.د)، زیاد احمد ابراهیم شرکت کردند و قول دادند که راه او را ادامه دهند.

صدها نفر از در شهر تل حمیس و روستاهای اطراف آن در قبرستان شهدا در غرب شهرک تجمع کردند تا در مراسم خاکسپاری پیکر شروان ق.س.د زیاد احمد ابراهیم (معروف به رامی تل حمیس) شرکت کنند. رامی تل حمیس در حمله‌ی هوایی ارتش اشغال‌گر ترکیه به نیروهای امنیتی کمپ هول در روستای قیروان تل حمیس به شهادت رسید.

پس از ورود به قبرستان، شرکت کنندگان یک دقیقه برای ادای احترام به شهدا ایستادند، سپس عبدالله سلیم عضو مجلس خانواده‌ی شهدا در تل حمیس به خانواده‌ی شهید تسلیت گفت: “شهید زیاد خواست چراغی برای راه رفقایش شود”.

وی ادامه داد و گفت: “دولت اشغال‌گر ترکیه برای منافع اشغا‌ل‌گری‌های خود، می‌خواهد با هدف قرار دادن خلق و نیروهای نظامی و امنیتی که شبانه روز برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب تلاش می‌کنند، امنیت و آرامش را برهم بزند”.

خالد احمد از شروانان نیروهای مجلس نظامی تل حمیس قول داد که راه شهدا را تا پیروزی در برابر سیاست نابودی و اشغال‌گری ادامه دهد. همچنین تاکید کرد: "تسلیم هیچ اشغال‌گری نخواهیم شد و خائنانی را که به خلق و سرزمین خود خیانت می‌کنند، نخواهیم بخشید”.

در پایان این مراسم، هویت این شهید قرائت و به خانواده وی تحویل داده شد، سپس در میان هلهله‌ی مادران پیکر وی به خاک سپرده شد.