مروان عفرین مبارز نیروهای آزادی‌بخش عفرین به شهادت رسید

نیروهای آزادی‌بخش عفرین (ه‌ر‌ع) اعلام کردند که مبارز آنها مروان عفرین (احمد عثمان) در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴ در حین انجام وظیفه به شهادت رسید.

نیروهای آزادی‌بخش عفرین در بیانیه‌ای شهادت مبارز خود به نام مروان عفرین (احمد عثمان) را اعلام کردند.

بیانیه ه‌ر‌اَ به شرح زیر است:

«رفیق ما مروان عفرین که در چارچوب مرحله دوم مقاومت دوران عفرین در برابر دولت اشغالگر ترکیه و گروه‌های تبهکار آن در حین انجام وظیفه بود، در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴ به شهادت رسید.

رفیق ما مروان عفرین که با نام اصلی احمد عثمان شناخته می‌شود در عفرین محل مقاومت دوران به دنیا آمد. شهر عفرین یکی از شهرهای کوردستان است که با اندیشه‌های رهبر آپو خود را سازماندهی کرد و نجیب‌ترین و عزیزترین فرزندان خود را در راه آزادی هدیه کرد. به خصوص با شروع انقلاب روژاوای کوردستان بار دیگر خلق ما با همان حس وطن‌دوستی عمیق از انقلاب خود حمایت کردند و در نهایت آنچه لازم بود انجام شد. رفیق ما مروان عفرین از خانواده‌ای میهن‌دوست است که با فرهنگ مقاومت و مبارزه رشد کرده است. به ویژه پس از آنکه درد و رنج خلق ما را به چشم خود دید، کینه و خشم او از اشغالگران، خائنان و دشمنان وطن‌مان بیشتر شد و وعده پیوستن به صفوف نیروهای آزادی بخش عفرین را داد. رفیق مروان از روزی که به صفوف ما پیوست تا آخرین لحظه، با احساس انتقام و میل به رهایی، مبارزه‌ای بی وقفه داشت. به ویژه در عرصه نظامی، باهوش و توانا بود. به جبهه‌‌های جنگ رفت و بدون توقف به مبارزه و مقاومت خود ادامه داد. با وجود سن پایین هیچ مانعی در مقابل خود نمی‌شناخت، با اراده و باور قوی، با رفاقت ساده و صمیمانه‌اش مورد اعتماد رفقا قرار گرفت. او تمام وظایفی را که به او محول شده بود با موفقیت انجام داد. او یک انقلابی شایسته برای آرمان خلقش شد.

ما به عنوان مبارزان نیروهای آزادی‌بخش عفرین به خانواده رفیق عزیزمان، رفیق مروان عفرین این ضایعه را تسلیت می‌گوئیم و همچنین به همه خلق وطن‌دوست خود تسلیت عرض می‌نماییم. بار دیگر اعلام می‌کنیم که با قهرمانانی چون مروان عفرین شهر خود را از دست مهاجمان و اشغالگران آزاد خواهیم کرد.

مشخصات رفیق شهید ما به شرح زیر است:

 

نام سازمانی: مروان عفرین

نام و نام خانوادگی: احمد عثمان

نام مادر: زینب

نام پدر: مصطفی

محل و تاریخ شهادت: منطقه عفرین / ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴»