نیروهای آزادی‌بخش عفرین به شهادت رسیدن یک شروان را اعلام کرد

نیروهای آزادی‌بخش عفرین به شهادت رسیدن شروان جانشیر شیراوا‌ی را اعلام کرد که در ۱۴ ژوئن در حمله‌ی هوایی ترکیه‌ی اشغال‌گر زخمی شده بود که چند روز پس از آن در ۲۰ ژوئن به شهادت رسید.

نیروهای آزادی‌بخش عفرین در این رابطه اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه ذکر شده است:

“حمله‌ی هوایی ترکیه‌ی اشغال‌گر در ۱۴ ژوئن، باعث زخمی شدن رفیق ما جانشیر شیرآوا که در حال انجام وظیفه در مرحله‌ی دووم مقاومت عصر در عفرین بود، با وجود تلاش‌ها برای نجات وی در ۲۰ ژوئن به شهادت رسید.

رفیق ما جانشیر در خانواده‌ای میهن دوست شهرک شیرآوای عفرین به دنیا آمد، براساس فرهنگ و حس میهن دوستی خانواده‌ و اطرافیانش رشد کرد، همزمان با اشغال‌ عفرین، رفیق ما جانشیر به اهداف دشمن علیه خلق پی برد، احساس میهن دوستی‌ و خشم و عصبانیتش را علیه دشمن نشان داد و در سال ۲۰۲۰ به مبارزات ما علیه اشغال‌گر پیوست، براساس بنیه‌ی جسمانی قوی و چالاک در مدت دوره‌ی آموزشی با مشکلی برخورد نکرد، بلکه برعکس، بلکه تاثیر مثبتی در راستای مبارزه و تغییرش به نیرویی عظیم داشت. در بین شرکت در اپراسیون‌های عفرین و اطراف آن دست‌آوردهای عالی کسب کرد. رفقایش شاهد فعالیت و تلاش‌های وی هستند. هرچند شهادت وی بر رفقای ما تاثیر گذاشت، اما زندگی و مواضع او علیه اشغال‌گران را انگیزە مبارزاتمان قرار می‌دهیم‌. به عنوان نیروهای آزادی‌بخش عفرین قول می‌دهیم که راه شهدای قهرمانمان را ادامه دهیم و آن را در تمامی مراحل زندگی و مبارزاتمان آن را برجسته کنیم، به خانواده‌ی میهن دوست و خلق میهن دوستمان تسلیت می‌گوییم.

هویت شهید به شرح زیر است:

کد سازمانی: جانشیر شیرآوا

نام و نام خانوادگی: احمد ایبو‌

نام مادر-پدر: حمیده - محمد

مکان و زمان شهادت: منطقه‌ی عفرین / ۲۰ ژوئن ۲۰۲۳”.