نیروهای آزادی‌بخش عفرین علیە اشغال‌گران عملیات انجام دادند:۶اشغال‌گر مجازات و ۲۵ اشغال‌گر مجروح شدند

نیروهای آزادی‌بخش عفرین اعلام کردند که در نتیجه‌ی ۴ حمله‌ی مختلف به پایگاه‌های دولت اشغال‌گر ترکیه، یک سرباز ترکیه، ۳ تبهکار و ۲ پلیس کشته و ۱۰ سرباز ترکیه، ۹ تبهکار و ۶ پلیس نیز مجروح شده‌اند.

نیروهای آزادی‌بخش عفرین از ۲۲ الی ۲۸ دسامبر در عفرین علیه اشغال‌گران عملیات انجام دادند و اطلاعات دقیقی را در رابطه با عملیات‌ها منتشر کردند.

این بیانیه بە شرح زیر است:

«حملات ارتش اشغال‌گر ترکیه به طور مستمر علیە ما ادامه دارد. اخیرا نیز سرزمین روژآوای کوردستان را با پهباد و هواپیماهای جنگی بمباران شد. در حملات غیرنظامیان مورد هدف قرار گرفتند. در برابر این حملات، توسط نیروهای ما عملیات مؤثری صورت گرفت.

عملیات‌ها به شرح زیر می‌باشد:

۲۲ دسامبر، در شهر عفرین به طور ویژه عملیات انجام شد. در نتیجه‌ی این عملیات یک تبهکار کشته و ۴ تبهکار نیز مجروح شدند. همچنین یک خودروی تبهکاران منهدم شد.

در ۲۶ دسامبر، پایگاه‌های ارتش ترکیه در مار، کَفَر میزه، کل جبرین مورد هدف قرار گرفتند. در نتیجه‌ی این عملیات‌ها، یک سرباز ترکیه کشته و ۸ سرباز نیز مجروح شدند.

در ۲۷ دسامبر در شهر باب عملیاتی علیه مقر پلیس وابسته به تبهکاران اشغال‌گر صورت گرفت. در نتیجه‌ی این عملیات ۲ پلیس کشته و ۶ پلیس نیز مجروح شدند. در همان روز در عفرین علیه تبهکاران وابسته به اشغال‌گر عملیات ویژه‌ای انجام شد. در این عملیات ۲ تبهکار کشته و ۵ تبهکار دیگر نیز مجروح شدند. در این عملیات یک خودروی تبهکاران منهدم شد.

۲۸ دسامبر در شهرک باب علیه دو پایگاه ارتش اشغال‌گر ترکیه عملیات صورت گرفت. در نتیجه‌ی این عملیات ۲ سرباز ارتش ترکیه مجروح شدند.

در نتیجه‌ی این عملیات‌ها به طور کل ١ سرباز ترکیه، ۳ تبهکار و ۲ پلیس کشته و ۱۰ سرباز ارتش ترکیه، ۹ تبهکار و ۶ پلیس نیز مجروح شده‌اند.