نیروهای نظامی در حسکه به تقسیم آب پرداختند

به‌دلیل قطع آب آشامیدنی توسط دولت اشغالگر ترکیه، نیروهای سوریه دموکراتیک- ق‌س‌د و یگان‌های مدافع خلق- ی‌پ‌گ و یگان‌های مدافع زنان- ی‌پ‌ژ ۴۰ تانکر آب آشامیدنی را در حسکه میان مردم تقسیم کردند.

به‌دلیل وجود مشکل تامین آب آشامیدنی در شهر حسکه، نیروهای سوریه دموکراتیک و یگان‌های مدافع خلق و یگان‌های مدافع زنان  ۴۰ تانکر آب آشامیدنی را در اختیار مردم قرار دادند. با این تانکرها ۲۰۰۰ متر مکعب آب به شهر منتقل شده است.

وظیفه اصلی ما خدمت به مردم است

مسئول نظامی تقسیم آب، عگید درباسی در این رابطه گفت: "نیروهای نظامی ما حل مسئله آب ساکنان حسکه را به عهده گرفتند. ما برای انجام هر خدمتی به ساکنین شهر آماده هستیم. ما فرزندان این منطقه هستیم و خدمت به خلق منطقه وظیفه اصلی ماست".

عگید درباسی اعلام کرد، کار تقسیم آب با همکاری جمعیت و مجلس محلات انجام شده و گفت: "نیروهای ما همیشه در حال گفتگو برای همکاری با مردم منطقه و کاهش مشکلات آنها هستند".

در شهر حسکه و اطراف آن به دلیل قطع آب ایستگاه آب علوک توسط دولت ترکیه، مشکل آب آشامیدنی به وجود آمده است. در راستای پشتیبانی از مردم شهر، تاکنون در قامشلو و دیرالزور چندین ابتکار عمل انجام گرفته است.