نیروهای رهایی‌بخش عفرین ۲ سرباز و ۴ تبهکار را مجازات و یک تانک را منهدم کردند

در عملیات‌های ه‌ر‌ی که علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش صورت گرفت، ۲ سرباز و ۴ تبهکار مجازات شدند و یک تانک نیز منهدم شد.

عملیات‌های نیروهای رهایی‌بخش عفرین

نیروهای رهایی‌بخش عفرین ‌(ه‌ر‌ی) نتایج عملیات‌هایی که در ماه می علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش انجام داد را آشکار کرد.

بیانیه ه‌ر‌ی به شرح زیر است‌:
‌«دولت اشغالگر ترکیه و گروه‌های تبهکار جهادیست که دولت اشغالگر ترکیه آنان را تغذیه می‌کند، از روزی که شهر عفرین را اشغال کردند تا این لحظات، هرگونه راه و روش کثیف را در چارچوب سیاست‌های قتل‌عام و نسل‌کشی را انجام داده و به خلق ما حمله کردند، همیشه علیه این خلق حملاتی را انجام می‌دهند. از کشتن گرفته تا دستگیری، ربودن، دزدی، غارت، مصادره مال و اموال خلق، تجاوز، تغییر دموگرافی و با این روش‌ها، صدها هزار نفر از خلق ما را آواره کردند‌‌‌، بدین شکل آنان مرتکب جنایت علیه بشریت شدند. اشغالگران این اعمال را در مقابل افکار عمومی و جهان انجام می‌دهند زیرا سکوت و چشم‌پوشی از این عملکردهای دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش وجود دارد. اینبار تنها به عفرین بسنده نکرده، اهالی عفرین که به کوچ اجباری مجبور شدند اکنون در اطراف حلب، شهبا و عفرین بسر می‌برند، آنان نیز یکبار دیگر با حملات وحشیانه دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش روبرو می‌مانند. از راه پهپادهای شناسایی، با پهپادهای انتحاری، توپخانه، تانک و خمپاره، خلق ما را با حملات قتل‌عام‌گرایانه روبرو می‌کند. در روزهای اخیر در مناطقی که خلق غیرنظامی در آن سکونت دارد، حملات دشمان افزایش داشته است. بخصوص بدلیل حملات هوایی،‌ زنان، کودکان و دها غیرنظامی شهید شدند. ما به مثابه نیروی دفاع از خلق خود، در مقابل حملات سکوت نمی‌کنیم و عملیات‌های انتقام‌جویانه انجام خواهیم داد. در چارچوب این عملیات‌ها، نیروهای ما عملیات‌های پاسخ‌دهی را به ثمر می‌رسانند.‌»

آمار عملیات‌ها

درباره آمار عملیات‌ها این اطلاعات به اشتراک گذاشته شد‌:

‌«مورخ ۲ می در میان روستای کیماره و بَراده نیروهای ما یک عملیات ویژه انجام دادند که براثر آن ۲ تبهکار اشغالگر کشته شدند، ۱ تبهکار نیز مجروح شد. دوباره در همان روز در خطوط عزاز، نیروهای ما یک عملیات ویژه علیه پایگاه ارتش ترکیه انجام دادند که براثر آن ۲ سرباز اشغالگر مجروح شدند.

مورخ ۳ می در خطوط ماره، نیروهای ما یک عملیات تک‌تیراندازی انجام دادند و براثر آن یک تبهکار دولت ترکیه کشته شد.

مورخ ۴ می در خطوط شیراوا نیروهای ما یک عملیات ویژه انجام دادند و براثر آن یک بیل‌مکانیکی دولت ترکیه منهدم و ۲ تبهکار مجروح شدند.

مورخ ۵ می نیروهای ما در خطوط باب، یک عملیات ویژه انجام داد، براثر آن ۲ سرباز دولت اشغالگر ترکیه کشته شدند.

مورخ ۶ می نیروهای ما در خطوط عزاز، یک عملیات تک‌تیراندازی انجام دادند و براثر آن یک تبهکار کشته شد.

در مجموع این عملیات‌ها‌؛ ۲ سرباز و ۴ تبهکار ارتش اشغالگر ترکیه کشته شدند، ۲ سرباز و ۳ تبهکار اشغالگر نیز مجروح شدند.‌»