نیروهای رهایی‌بخش عفرین انتقام گرفت: ۲۴ اشغالگر دولت ترکیه از جمله ۲ سرباز کشته شدند

اعلام شد که ۲۴ اشغالگر دولت ترکیه در پی عملیات‌های نیروهای رهایی‌بخش عفرین کشته شدند که ۲ نفر از آنها سرباز بودند.

عملیات‌های نیروهای رهایی‌بخش عفرین

نیروهای رهایی‌بخش عفرین در بیانیه‌ای نتایج عملیات‌های خود را علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش اعلام کرد.

بیانیه به شرح زیر است:

«دولت اشغالگر ترکیه بی‌رحمانه به مردم ما در مقابل چشمان جهانیان حمله می‌کند و پیشاهنگان و رهبران انقلاب را هدف قرار می‌دهند. در پاسخ به این حملات کنونی، سلسله عملیات‌های انتقام‌جویانه و پاسخ ما به شهید کردن شهدای اخیر ما به‌ویژه شهدا زلال، مظلوم، دیار و آلاف در خط باب، ماره، اعزاز، شرا و شِراوه صورت گرفت.

در این چارچوب:

روز ۹ سپتامبر در یک عملیات ویژه در خط اعزاز ۲ تبهکار اشغالگر کشته شدند.

روز ۱۰ سپتامبر در خط باب عملیات کمین علیه تبهکاران اشغالگر انجام شد. در نتیجه این حمله ۳ تبهکار اشغالگر کشته و ۴ تبهکار اشغالگر زخمی شدند. همزمان در این عملیات یک دستگاه کامیون که اسلحه دوشکا ۲۳ بر آن نصب بود، منهدم شد.

روز ۱۱ سپتامبر در اثر یک عملیات ویژه ۱ سرباز اشغالگر ترکیه در خط شرا و در همان روز ۱ تبهکار در خط ماره در یک عملیات تک‌ تیراندازی کشته شدند.

روز ۱۷ سپتامبر نیروهای ما در خط اعزاز عملیات کمین را علیه تبهکاران اشغالگر انجام دادند. در این عملیات ۵ تبهکار اشغالگر کشته شدند.

روز ۲۳ سپتامبر، در پی حمله تک ‌تیراندازی در خط اعزاز ۱ تبهکار اشغالگر کشته شد.

روز ۲۳ سپتامبر در یک عملیات ویژه در خط باب ۲ سرباز ارتش اشغالگر ترکیه مجروح شدند.

روز ۷ اکتبر، در نتیجه حمله تک ‌تیراندازی در خط شرا ۱ تبهکار اشغالگر کشته شد.

روز ۸ اکتبر در یک عملیات ویژه در خط باب، ۱ سرباز ارتش اشغالگر ترکیه کشته و ۲ سرباز نیز زخمی شدند.

روز ۹ اکتبر در یک عملیات ویژه در خط ماره ۲ سرباز ارتش اشغالگر ترکیه زخمی شدند. در همان روز در خط شِراوا نیروهای ما با تیم‌های متخصص وارد مواضع و چادرهای اشغالگران شدند و با نارنجک‌های دستی و تسلیحات انفرادی اشغالگران و مواضع موجود را مورد اصابت قرار دادند. مواضع و اسلحه دوشکا ۱۲ منهدم شدند و رفقای ما نیز بر سر جنازه اشغالگران حاضر می‌شوند و اسلحه‌ها و تجهیزات موجود را کشف و ضبط می‌کنند. در نتیجه این عملیات، یک تن از فرماندهان فیلق الشام به نام نادر حسن مجازات و ۹ اشغالگر نیز مجروح شدند. همچنین در این عملیات ۲ قبضه اسلحه AK-47، ۶ خشاب AK-47، مقداری مهمات، یک کمربند خشاب AK-47، اسلحه کمری HYTERA، فلش و کارت حافظه کشف و ضبط شد.

در نتیجه عملیات‌های نیروهای ما، ۲ سرباز ارتش اشغالگر ترکیه و ۲۲ تبهکار اشغالگر کشته شدند و ۶ سرباز ارتش ترکیه و ۷ تبهکار اشغالگر نیز زخمی شدند.»