نیروهای رهایی‌بخش عفرین از شهادت یکی از مبارزان خود خبر داد

نیروهای رهایی‌بخش عفرین در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمنده آن‌ها کارکر عفرین ۱۶ دسامبر در مرحله دوم مقاومت دوران به شهادت رسید.

بیانیه نیروهای رهایی‌بخش عفرین در خصوص شهادت کارکر عفرین به شرح زیر است:

«رفیق کارکر عفرین در ۱۶ دسامبر در منطقه عفرین به عنوان بخشی از مرحله دوم مقاومت دوران عفرین، مبارزه و مقاومت ما در برابر دولت اشغالگر ترکیه و گروه‌های مزدور آن، کار و فعالیت خود را انجام می‌داد. او در حال انجام وظیفه شهید شد.

رفیق ما کارکر عفرین که نام اصلی او عبدالرحمان حسین است، از خلق عرب بوده و در منطقه جندرس عفرین به دنیا آمده است. در سنین جوانی به عنوان عضوی از جامعه عرب، با شروع انقلاب روژاوای کوردستان، زمانی که مبارزان و سازمان‌های منطقه‌ای مانند سیل، گرد هم آمدند و صدای خود را علیه رژیم ستمگر بلند کردند، به صفوف انقلاب پیوست. او عاشق آزادی و سرزمینش شد. اسلحه به دست گرفت و در مقابل تبهکارانی که می‌خواستند تاریکی را بر مردم منطقه تحمیل کنند، ایستاد. او در سخت‌ترین لحظات در کنار همرزمانش، میدان نبرد را ترک نکرد. با خصلت‌های فدایی و فروتنانه خود، هر جا که می‌رفت مورد محبت اطرافیانش قرار می‌گرفت. با بالاترین شور و اشتیاق توانست بسیاری از وظایف و مسئولیت‌های محوله را با موفقیت انجام دهد.

 انقلاب روژاوا در مدت کوتاهی به انقلاب کل بشریت تبدیل شد و جوامع منطقه، وجود خود را در این انقلاب دیدند. این امر سبب ناخشنودی دشمنان انقلاب بود. مخصوصاً برای دولت اشغالگر ترکیه درد بزرگی بود تا سعی کند در کوچکترین فرصت انقلاب ما را از بین ببرد. پس از حمله ارتش اشغالگر ترکیه به عفرین در سال ۲۰۱۸ با پیشرفته‌ترین تکنولوژی آن زمان وصق با کمک نیروهای خارجی و سکوت افکار عمومی جهان، مردم ما در این منطقه مجبور شدند به منطقه شهبا کوچ کنند. رفیق کارکر برای آزادسازی عفرین از دست دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش، بار دیگر درد و رنج مردم خود را در دل خود احساس می‌کند، وحشیگری و فاشیسم دولت اشغالگر ترکیه را با چشمان خود می‌بیند. این امر یک بار دیگر باعث می‌شود که رفیق کارکر به صفوف نیروهای رهایی‌بخش عفرین بپیوندد. رفیق کارکر به خوبی از واقعیت دشمن وحشی و بی‌رحم آگاه بود. او برای نجات عفرین در زمینه آموزش ایدئولوژی و نظامی تمرکز کرده و خود را تنظیم کرد. با شناختن خود، نفرت و خشم او برای انتقام از دشمن بیشتر شد. تا لحظه‌ای که رفیق ما کارکر به شهادت رسید، تمام وظایف و مسئولیت‌هایی را که بر عهده او بود، با موفقیت انجام داد.

به یُمن دلاورمردان و فداکاری‌های کارکرها به این روزها رسیدیم و در سایه‌ی آن قهرمانان گرانقدر روز به روز به پیروزی نزدیکتر می‌شویم. خاطرات و اهداف آنها اساس مبارزه ما خواهد بود. ما به عنوان رفقای آنها یک بار دیگر قول می‌دهیم که رویاهای آنها برای زندگی مشترک و مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر در یک کشور آزاد قطعا محقق خواهد شد. اول از همه به خانواده عزیز رفیقمان کارکر و سپس به همه مردم میهن‌دوستمان تسلیت می‌گوییم.

مشخصات شهید:

نام سازمانی: کارکر عفرین

نام و نام خانوادگی: عبدالرحمان حسین

نام مادر: امینه

نام پدر: محمد

محل و تاریخ شهادت: منطقه عفرین، ۱۶ دسامبر ۲۰۲۳