نیروهای رهایی‌بخش عفرین‌: در ماره و اعزاز ۱۰ اشغالگر کشته شدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کردند که در منطقه ماره و اعزاز علیه تبهکاران دولت اشغالگر ترکیه، ۲ عملیات تهاجمی انجام شده و حداقل ۱۰ اشغالگر کشته شدند.

نیروهایی رهایی‌بخش عفرین ‌(ه‌ر‌ی) طی بیانیه‌ای مکتوب درباره عملیات‌های خود علیه تبهکاران اطلاعاتی دادند.

ه‌ر‌ی اعلام کرده است که نیروهای آنان روز ۱۹ و ۲۰ جولای در محله ماره و اعزاز، ۲ عملیات تهاجمی انجام دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است‌‌: ‌« در ۱۹ جولای در خطوط منطقه ماره، نیروهای ما در دو گروه به داخل سنگرهای دشمن نفوذ کردند، نیروهای ما ضربات مهلکی به تبهکاران اشغالگر وارد کردند، سنگرها و مواضع دشمنان به تمامی منهدم شده و اشغالگران مجازات شدند. همچنین نیروهای ما از جسد دشمنان عبور کردند، درنتیجه این عملیات ۴ اشغالگر و ۱ فرمانده اشغالگران کشته شده و ۴ اشغالگر نیز مجروح شد. همچنین به یک خودروی مسلح به دوشکا ضربه وارد شد.‌»

نیروهای رهایی‌بخش عفرین درباره عملیات خود در روز ۲۰ جولای این اطلاعات را داد‌: ‌«روز ۲۰ جولای در خطوط اعزاز نیروهای ما یک عملیات هجومی را علیه تبهکاران اشغالگر انجام دادند، سنگر و مواضع دشمنان را منهدم کرده و از جسد اشغالگران عبور کردند. درنتیجه این عملیات ۶ اشغالگر مجازات شدند و ۳ تبهکار مجروح شدند. در عین‌حال ۲ خودروی نظامی منهدم شد. در این عملیات ۳ قبضه سلاح آک‌-۴۷، ۲ جلیقه نظامی، ۱۱ خشاب اسلحه آک-۴۷، یک موبایل، یک بیسیم ه‌ی‌ت، یک کوله‌پشتی نظامی، باتری‌های دوربین ترمال و مقادیر زیادی فشنگ‌های آک‌۴۷ از سوی نیروهای ما به غنیمت گرفته شدند.‌»

در ادامه این بیانیه آمده است که پس از عملیات‌های آنان دولت اشغالگر ترکیه و تبهکاران به غیرنظامیان حمله کرده و گفتند: ‌«پس از این عملیات‌های تاثیرگذار نیروهای ما، دولت اشغالگر ترکیه همراه با تبهکارانش به شیوه‌ای ناجوانمردانه در جلوی چشمان افکار عمومی،‌ با تانک، توپخانه، خمپاره و تیربارهای سنگین، روستاهای شهبا که آوارگان منطقه عفرین و اهالی شهبا در آن زندگی می‌کنند، را هدف قرار داد. براثر این حمله یک غیرنظامی مجروح شده و همچنین مال و ملک خلق ما بدلیل حملات غیراخلاقی، متحمل ضرر و زیان‌هایی شد.‌‌»

همچنین ه‌ر‌ی اعلام کرده است که‌: ‌«در مقابل حملات دشمنان، عملیات‌های پاسخ‌دهی ما ادامه خواهد داشت.»