پ.ی.د: ایده‌های رهبری در خدمت تمام جهان است

مجمع عمومی حزب اتحاد دموکراتیک (پ.ی.د) زادروز رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را جشن گرفت و گفت: اندیشه‌های رهبری در خدمت همه جهان است.

مجمع عمومی پ.ی.د به مناسبت زادروز رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در ۴ آوریل بیانیه‌ای صادر کرد و اعلام نمود: امسال، در وضعیتی به استقبال ۴ آوریل می‌رویم که مبارزات آزادیخواهانه خلق و مقاومت گریلایی به اوج خود رسیده و فاشیسم ترکیه را به نقطه‌ی فروپاشی رسانده است. ایده و فلسفه‌ای  را که در تلاش هستند تا با یک توطئه بین‌المللی از بین ببرند، اکنون در سراسر جهان گسترش یافته است.

در این بیانیه با تاکید بر اهمیت نقش رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در قرن حاضر، آمده است: زیرا رهبر اوجالان با اندیشه، فلسفه و مبارزه خود ارزش‌های انسانی و اندیشه‌های اجتماعی و فرهنگی را حفظ می‌کند و جامعه را به عدالت، برابری، دموکراسی و آزادی هدایت می‌کند.

پ.ی.د افزود: شهود و درک رهبر اوجالان برای آینده، امکان حل همه مشکلات خاورمیانه از جمله مسئله زنان را فراهم کرده است. رهبری صاحب فلسفه ژن، ژیان، ئازادی است که امروز در سراسر جهان طنین‌انداز است. اندیشه‌های رهبری در خدمت همه دنیاست. ایدئولوژی آزادی که در روژاوا، شمال و شرق سوریه ارائه شده، به کانون توجه تمام جهان مبدل شده است.

مجمع عمومی پ.ی.د با اشاره به اینکه تضمین آزادی فیزیکی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان یکی از اهداف و اقدامات استراتژیک آن است، وعده خود را برای افزایش مبارزات برای رسیدن به این هدف تکرار کرد.