پ.ی.د: با این حملات اراده‌ی ما نمی‌شکند

حزب اتحاد دمکراتیک (پ.ی.د) به دلیل آخرین حمله‌ی ترکیه اشغال‌گر بر کوبانی، اطلاعیه‌ای را برای رای همگانی منتشر کرد.

پهباد مسلح ترکیه اشغال‌گر در ساعت ۱۱:۵۵ امروز، موتور سیکلتی را در راه حلب در دروازه‌ی جنوبی شهر کوبانی، مورد هدف قرار داد. بر این دلیل ۳ شهروند با نام‌های: محمد بهجت ایوب (۲۵ ساله)، خبات ادهم‌‌ (۲۸ساله)، علا عبدالرزاق (۲۲ ساله) زخمی شدند.

دراین بارە  پ.ی.د اطلاعیه‌ای را با حضور تعدادی از اعضا و رهبران حزب منتشر کرد. این اطلاعیه از طرف عضو مجلس عمومی این حزب، احمد خوجه‌ قرائت شد، در آن آمده است: “سال‌هاست دولت اشغال‌گر ترکیه به روژآوا اللخصوص کوبانی که تبهکاران داعش همکار ترکیه‌ی اشغال‌گر را شکست داده، حمله می‌کند، بار دیگر دولت اشغال‌گر ترکیه به رهبری اردوغان و پس از آن‌که دوباره به ریاست جمهوری ترکیه رسیده، باز هم‌ حمله می‌کند”.

احمد خوجه به حملات شهبا و سلیمانیه و کوبانی اشاره کرد و گفت، هدف از این حملات ایجاد وحشت و آواره کردن خلق است برای توطئه‌ی تغییر در دمگرافی، اما خلق کوبانی به مقاومت خود باور دارد، دولت ترکیه هرکاری انجام دهد و حمله کند، خلق تسلیم نخواهد شد.‌

خوجه در پایان اطلاعیه گفت: “ما به عنوان خلق کوبانی هرچند هم حمله و تهدید و نسل‌کشی بر علیه ما افزایش یابد، تا انتها به مقاومت در خاک خود ادامه می‌دهیم”.