پاسخ تبهکاران داده شد: ۳ تبهکار کشته شدند

انجمن نظامی منبج پاسخ حملات را داد و ۳ تبهکار کشته شدند.

تبهکاران وابسته به ترکیه زمین‌های کشاورزی روستای یالان‌ واقع در منبج را به آتش کشیدند.

این آتش همچنان ادامه دارد، گروه‌های اطفاء حریق همچنان به تلاش خود برای خاموش کردن آتش ادامه می دهند. اعلام شده است به دلیل وزش باد آتش در حال پیشروی به سوی منازل مسکونی است.

توسط دولت اشغال‌گر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن، روستای اوم القوره واقع در شهبا توپباران شد. انجمن نظامی منبج در چارچوب دفاع مشروع پاسخ تبهکاران ‌را داد.

براساس اطلاعات به دست آمده، در نتیجه‌ی مقابله با تبهکاران، ۳ تبهکار کشته شدند. همچنین یک خودروی بمب‌گذاری شده‌ی تبهکاران منهدم شد.

«از خلقمان حفاظت می‌کنیم»

«اداره‌ی خودمدیریتی دمکراتیک منبج در رابطه با حملات مستمر دولت اشغال‌گر ترکیه بیانیه‌ای صادر کرد.

آیت دَندَل‌ ریاست مشترک انجمن اجرایی این کانتون بیانیه‌ای را با حضور اعضای اجرایی، انجمن زنان زنوبیا، انجمن خانواده‌ی شهدا قرائت کرد.

در بیانیه یکبار دیگر حملات و اشغال‌گری‌های دولت ترکیه به منطقه محکوم گردید و اعلام شد، دولت ترکیه می‌خواهد‌ از طریق این حملات اراده‌ی خلق ما را از بین ببرد.

همچنین در بیانیه ذکر شده است که دولت ترکیه با توپباران و به آتش کشیدن زمین‌های کشاورزی در حال مورد هدف قرار دادن رزق و روزی خلق‌های سوریه است و در پایان اعلام نموده، ساکنین این کانتون زمین‌های خود را تخلیه نخواهند کرد، بلکه از خود و منطقه در برابر حملات تبهکاران دفاع خواهند کرد.»