پیکر ۴ شهید نیروهای امنیت داخلی به‌خاک سپرده شدند

در عامودا پیکر ۴ شهید نیروهای امنیت داخلی با سردادن شعار به‌خاک سپرده شدند.

ساکنین عامودا پیکر اعضای نیروهای امنیت داخلی یونس محمد، صلاح‌الدین حسین، بشار علی و محمد جلویان‌ را از چهارراه دربیسیه با سردادن شعار به آرامستان شهید اسماعیل هوگر‌ بردند.

در آرامستان برای ادای احترام یک دقیقه سکوت شد، سپس عضو مجلس خانواده‌ی شهدای عامودا، محمد احمد سخنرانی کرد و به خانواده‌ی شهدا تسلیت گفت.

احمد سکوت روسیه و آمریکا را در برابر این حملات محکوم کرد و در ادامه‌ی سخنانش گفت: ما در برابر این حملات سکوت نخواهیم کرد و از شروانانمان حمایت می‌کنیم، همچنین قول داد راه شهدا را ادامه دهند.

نماینده‌ی نیروی امنیت داخلی، حسین ساده در رابطه با فداکارانی شهدا گفت: «این قهرمانان جان خود را فدای سرزمینشان کردند، این شهدا نزد خدا زنده هستند.»

ساده این را نیز بیان کرد که دولت اشغال‌گر ترکیه نمی‌تواند خلق‌های منطقه را از هم جدا کند و در ادامه گفت: «ما به ترکیه‌ی اشغال‌گر اعلام می‌کنیم؛ ما بر روی این خاک زندگی می‌کنیم، شنا اگر آن را ویران نماید ما بار دیگر آبادش خواهیم کرد، تو ننی‌توانی خلق قهرمان کورد، عرب، سریانی، ترکمن و چرکس‌ را از هم جدا کنی. ما بر روی این خاک زندگی می‌کنیم اگر بمی‌ریم نیز، مرگ ما بر روی این خاک اتفاق خواهد افتاد.»

پس از سخنرانی‌ها هویت شهدا قرائت شد و به خانواده‌هایشان تقدیم شد. در پایان پیکر شهدا را با شعار و هلهله‌ی مادران به‌خاک سپردند.