پیکر دو شهید ق.س.د به خاک سپرده شد

در مراسم خاکسپاری ۲ شروان ق.س.د در شهرک شدادی در حسکه، حاضران تاکید کردند، اتحاد خلق‌ شمال و شرق سوریه با نیروهایش، سلاح قدرتمندی علیه هرگونه تجاوزی است.

امروز در شهرک شدادی در کانتون حسکه، پیکر هر دو شروان ق.س.د، حسن علی حسین و ابراهیم النظال در قبرستان شهدای شدادی به خاک سپرده شد.

شروان ق.س.د حسن علی حسین هفته‌ی گذشته در حمله‌ی پهباد مسلح دولت اشغال‌گر ترکیه در منطقه‌ی تروازی شهید شد. همچنین شهید ابراهیم حردان النظال به دلیل سکته قلبی در زمان انجام وظیفه در شهرک شدادی به شهادت رسید.

در مراسم خاکسپاری، خلق شهرک و رفقای شهدا در ق.س.د، نمایندگان اداره‌ی خودمدیریتی و همچنین سازمان‌های جامعه مدنی و شیوخ و ریش سفیدان منطقه شرکت کردند.   این مراسم با یک دقیقه سکوت به نشانه‌ی احترام به شهدا و انجام مراسم نظامی آغاز شد.

سپس عضو مجلس خانواده‌ی شهدا، ایمان فرج در رابطه با نقش شهدا در حفظ امنیت و آسایش منطقه و تحقق آیندهای روشن برای خلقشان صحبت کرد.

در ادامه عضو مجلس نظامی شدادی، عوده حسین تاکید نمود، نیروهایشان بر انتقام خون رفقای شهیدشان و ادامه‌ی مبارزات آن‌ها تا تحقق آسایش و امنیت منطقه اصرار دارند، وی همچنین گفت، شهدا سمبل نیرو و اراده‌ی خلق آن‌ها هستند.

وی همچنین اعلام کرد، اتحاد خلق‌های شمال و شرق سوریه با نیروهای نظامی، بهترین سلاح برای مقابله با خطرات علیه منطقه است.   سپس هویت دو شهید قرائت شد و به خانواده‌ی آن‌ها تحویل داده شد. سپس پیکر مقدس آن‌ها در قبرستان شهدای شدادی به خاک سپرده شد.