پیکر مبارز نیروهای خوددفاعی تشییع شد

پیکر شهید باصل علی الحمود، مبارز نیروهای خوددفاعی در شهر طبقا تشییع شد.

مراسم خاکسپاری شهید

پیکر مبارز نیروهای خوددفاعی باصل علی الحمود که روز گذشته در سانحه رانندگی در شهر طبقا در شمال شرق سوریه به شهادت رسید، امروز با برگزاری مراسم نظامی در آرامگاه شهدای طبقا، به خاک سپرده شد. در این مراسم نمایندگانی از اداره خودمدیریتی، حزب آینده سوریه، اعضای مجمع جامعه زنان زنوبیه، سازمان‌های مردم نهاد، سازمان‌های زنان و جوانان و بسیاری از مردم حضور داشتند.

پس از لحظاتی سکوت، حقی عفرین از فرماندهان نیروهای خوددفاعی کانتون فرات به ایراد سخنرانی پرداخت. حقی عفرین با بیان اینکه راه شهدا را ادامه خواهند داد، گفت: «ما وارد دوران جدیدی می‌شویم، دشمنان ما در حال افزایش هستند، اما مصمم هستیم از وطن خود دفاع کنیم.»

احمد العمر، رئیس مشترک شورای اجرایی کانتون طبقا، با بیان اینکه پروژه ملت دموکراتیک در حال گسترش در منطقه به یمن جانفشانی شهدا ساخته شد، تاکید کرد که مردم شمال و شرق سوریه تا پیروزی به مبارزه ادامه خواهند داد.

عبدالمطلب بَتران، رئیس مجمع باورداشت‌ها و ادیان کانتون طبقا اظهار داشت که شهدا جاویدان هستند و جایگاه آنها در بهشت ​​آماده است.

پس از پایان سخنان، مشخصات شهید قرائت و به خانواده وی تحویل داده شد. پیکر شهید همراه با شعارهای «با جان با خون با تو هستیم ای شهید» و هلهله‌ی مادران به خاک سپرده شد.