پیکر مبارز ق‌س‌د عّلا خلف به خاک سپرده شد

پیکر مبارز نیروهای سوریه دمکراتیک ‌(ق‌س‌د)، جعفر ‌(علا خلف البریش) که در حین انجام وظیفه در روستاهای منطقه دیرالزور به شهادت رسیده بود، در آرامگاه شهید دِژوار واقع در روستای دیوانیه به خاک سپرده شد.

مراسم خاکسپاری شهدا

پیکر مبارز نیروهای سوریه دمکراتیک ‌(ق‌س‌د)، به‌نام جعفر ‌(علا خلف البَریش) که در حین انجام وظیفه در روستاهای منطقه دیرالزور به شهادت رسیده بود،‌ در آرامگاه شهید دژوار واقع در روستای دیوانیه حسکه به خاک سپرده شد. ده‌ها نفر از اهالی شهر حسکه، بزرگان عشایر و اعضای نهادهای مدنی در این مراسم مشارکت کردند. در این مراسم تصاویر مبارز ق‌س‌د،‌ علا خلف البریش برافراشته شده و بی‌وقفه شعارهای ‌«شهدا نمی‌میرند» سرداده شد.

در این مراسم خاکسپاری،‌ عضو مجلس خانواده‌های شهدای شهر حسکه، مصطفی عثمان یاد این شهید را گرامی داشت و به خانواده‌ شهید علا خلف تسلیت گفت. عثمان بیان کرد که آنان از شهدا نیرو می‌گیرند و تا به پایان پیرو راه شهدا خواهند بود.

سپس یکی از فرماندهان نظامی حسکه، دمهات حسکه سخنرانی کرد و در شخص شهید جعفر، یاد تمام شهدای آزادی را گرامی داشت. دمهات حسکه اعلام کرد که نیروهای آنان پیرو راه شهدا خواهند بود و برای محافظت از منطقه در مقابل تهدیدات،‌ سپر دفاعی را قویتر می‌کنند.

در پایان این مراسم،‌ عضو مجلس خانواده‌های شهدای شهر حسکه، گُلژین حَمَه، مشخصات شهید را قرائت و به خانواده وی تقدیم کرد.