پیکر شهید اسماعیل به خاک سپرده شد

اهالی تِل‌حمیص،‌ پیکر شهید احمد محمد را به خاک سپرده و پیام پایبندی به شهدا را دادند.

مراسم خاکسپاری شهدا

صدها نفر از اهالی شهر تل‌حمیص کانتون جزیره، اعضای احزاب، بزرگان ایل و عشایر و عرب و نیروهای نظامی در آرامگاه شهدا در غرب این شهر گردهم آمدند و پیکر مبارز نیروهای سوریه دمکراتیک ‌(ق‌س‌د)، شهید احمد محمد اسماعیل که بدلیل بیماری در روز ۷ سپتامبر به شهادت رسید را به خاک سپردند.

عضو مجلس خانواده‌های شهدا، خالد النایف سخنرانی کرد و به خانواده این شهید تسلیت گفت، خالد انایف بیان داشت‌: ‌«شهید احمد، مثل هزاران شهید دیگر قبول نکرد که این خاک اشغال شود و برای امنیت خلقش در جبهه‌ها بود.‌»

از فرماندهان شورای نظامی ق‌س‌د، عگید عمر نیز بر ادامه دادن مبارزه و بسط و اشاعه امنیت در مناطق شمال و شرق سوریه تاکید کرد و گفت‌:‌‌ «برای شکست دادن نقشه‌های اشغالگران و بیرون‌راندن فتنه‌گری، خلق‌ما باید متحد شود.‌»

ریاست مشترک، هیئت دینی و باورداشت‌های شهر تل‌حمیص، معتظ العنتر اشاره کرد که دین اسلام فراخوان دفاع از خاک را می‌دهد و کسانیکه در این راه جان می‌بازند را شهید عنوان می‌کند.

سپس مشخصات شهادت این شهید قرائت شده و به خانواده وی تقدیم شد. در پایان این مراسم، توده خلق پیکر شهید احمد محمد اسماعیل را به خاک سپارد.