پیکر شهید علی حجی در کوبانی به خاک سپرده شد

خلق کانتون کوبانی در مراسم خاکسپاری پیکر شروان نیروهای خودمحافظتی، علی حجی، که در زمان انجام وظیفه‌ی نظامی در شهرک صیرین به شهادت رسیده بود، شرکت کردند.

شهید علی حجی، سه‌شنبه‌ی گذشته در زمان انجام وظیفه‌ی نظامی در نیروهای خودمحافظتی در شهرک صیرین به شهادت رسیده بود، در این مراسم، با حضور صدها شهروند و اعضای سازمان‌های مدنی و نظامی منطقه‌ی فرات، پیکرش به خاک سپرده شد.

مراسم در گورستان شهدای شهرک صیرین، با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدا آغاز شد، سپس فرمانده‌ی نیروهای خودمحافظتی در منطقه‌ی فرات، احمد ابراهیم، در سخنان خود قول ادامه‌ی راه شهدا را تا رسیدن به پیروزی را داد.

همچنین گفت: “ما برای مقابله با کسانی که آرزوی اشغال سرزمین ما را دارند آمادگی کامل داریم، باید بدانند که ما صاحب این سرزمین هستیم و آن را رها نخواهیم کرد، زیرا همه‌ی‌ ما آماده‌ی شهادت هستیم”.

همچنین عضو مجلس شهرک صیرین، محمد رجب، گفت: “"هرکسی که این‌جا زندگی می‌کند به خوبی از حجم توطئه‌ی بین‌المللی آگاه است، به ویژه زمانی که به سالگرد انقلاب ۱۹ جولای نزدیک می‌شویم، زمانی که خلق موضع خود را علیه اشغال‌گران منطقه حرف خود را زد، بنابراین باید همگی دور اداره‌ی خودمدیریتی گرد هم‌ آییم که نشان دهنده امنیت برای خلق مناطق شمال و شرق سوریه است”.

همچنین رییس مشترک خانواده‌ی شهدای منطقه‌ی فرات، عایشه افندی، از خلق منطقه خواست، به مبارزه شدت بخشند و از نیروها حمایت کنند، “ابعاد توطئه بزرگ است، فقط با مقاومت پیروز می‌شویم‌”.

در پایان مراسم، هویت شهید علی قرائت شد و به خانواده‌اش تحویل داده شد، سپس پیکر شهید به خاک سپرده شد.