پیکر شهید مظفر در تربه‌سپی به خاک سپرده شد

صدها تن از شهروندان ترپه‌سپی در مراسم خاکسپاری پیکر یکی از اعضای نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) مظفر عباس محمد، شرکت کردند و تاکید کردند که اهداف شهدای راه آزادی را به دست خواهند آورد.

صدها نفر از جوامع شهرک ترپه‌سپی، احزاب سیاسی، نمایندگان نهادهای مدنی و اعضای کنگره ستار برای شرکت در مراسم خاکسپاری پیکر مظفر عباس محمد (لقب: میلاد ترپه‌سپی)  عضو (ق.س.د) که در ۱۵ آوریل حین انجام وظیفه به شهادت رسیده بود، وارد قبرستان شهید دلشیر واقع در روستای دوگر شدند.

 این مراسم با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدا آغاز شد، سپس شروان (ق.س.د) جودی جعف رش، ضمن تسلیت به خانواده‌ی شهید، تاکید کرد که به عهد خود با شهدا برای حفظ خاک سرزمین پایبند خواهند بود.

همچنین، حکمت حبیب، رئیس مشترک مجلس قانون گزاری‌ در منطقه جزیره نیز به نوبه خود از همبستگی جوامع کورد، عرب و سوری در شمال و شرق سوریه با نقش بزرگ آن‌ها در حفاظت از دستاوردهای انقلاب قدردانی کرد.

جوامع  نیز به نوبه خود خواستار تشدید مبارزه با حملات اشغالگران به منطقه شدند و قول دادند که مبارزه را تا پیروزی و وفاداری به شهدا ادامه دهند و شهدا عامل اصلی آن هستند که مناطق شمال و شرق سوریه در امنیت و آرامش زندگی کنند.

 به نمایندگی از طرف بستگان شهید، عموی این شهید صالح محمد نیز قول داد که راه شهدا را ادامه دهد و از دستاوردهای انقلاب در شمال و شرق سوریه که با جانفشانی شهدا به دست آمده است، حفاظت کند. مراسم خاکسپاری با قرائت هویت شهید و تحویل آن به بستگان وی پایان یافت و سپس با هلهله‌ی مادران پیکر شهید به خاک سپرده شد.