پیکر شهید نظام‌الدین سلیمان به خاک سپرده شد: رویاهایش را برآورده خواهیم کرد

پیکر عضو نیروهای امنیت داخلی نظام‌الدین سلیمان به خاک سپرده شد، در مراسم خاکسپاری برادر شهید گفت: «ما به مبارزه ادامه خواهیم داد، تا اهداف و رویاهای وی برآورده شود.»

اعضای سازمان‌ها و مجالس و نیروهای امنیت داخلی و صدها تن از ساکنین قامیشلو و منطقه در مراسم خاکسپاری پیکر عضو نیروهای داخلی،‌ نظام‌الدین سلیمان شرکت کردند.

در آرامستان شهید دلیل ساروخان، عضو مجلس شهدا و پدر شهید هَبون کیفو عثمان به سخنرانی پرداخت و به خانواده‌ی شهید و خانواده‌ی تمامی شهدا تسلیت گفت و در ادامه اعدام کرد: «شهدا ارزش و اصول جامعه‌ی ما هستند. هرچه از آن‌ها و ارزش‌هایشان سخن بگوییم نمی‌توانیم نسبت به آن‌ها ادای دین نماییم. باید به مبارزه‌ی آن‌ها ادامه دهیم و مبارزات آن‌ها را گسترش دهیم.»

عثمان اعلام کرد که از ابتدای انقلاب ۱۹ جولای، خلق ما قهرمانانه در برای دشمن و توطئه و حملات به مقاومت پرداخته‌اند، به لطف نیروهای امنیت داخلی منطقه در امنیت قرار دارد.

فرمانده‌ی مجلس نظامی قامیشلو، نظیر صوفی بر قول خود تاکید کرد که راه شهدا را تا رسیدن به اهدافشان ادامه دهند.

برادر شهید نظام‌الدین، محمد سلیمان گفت: «شهدا نمی‌میرند و راه ما را روشن می‌کنند. به راه آن‌ها ادامه می‌دهیم تا اهداف و رویاهای آن‌ها را برآورده کنیم.»

سپس به نمایندگی از مجلس خانواده‌ی شهدا، روین شیخموس شهادت‌نامه‌ی شهید را قرائت کرد و به خانواده‌ی شهید آن را تقدیم کرد، سپس خلق پیکر شهید را به خاک سپردند.

مراسم ترحیم وی امروز در مقابل منزل شهید نظام‌الدین برگزار خواهد شد.