پیکر شروان نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) اسامه السالم به‌خاک سپرده شد

پیکر شروان نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) اسامه السالم که در ۲۹ سپتامبر طی عملیات «تقویت امنیت» در دیرالزور به شهادت رسیده بود، طی مراسمی گسترده به‌خاک سپرده شد.

پیکر شروان نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) اسامه السالم که در ۲۹ سپتامبر طی عملیات «تقویت امنیت» در دیرالزور به شهادت رسیده بود، طی مراسمی گسترده در آرامستان شهدای طبقا به‌خاک سپرده شد. در این مراسم صدها تن از ساکنین شهر طبقا در آن حضور داشتند.

مراسم با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدا و انجام مراسمی نظامی آغاز شد. سپس به نمایندگی از نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) فرمانده آگری ال‌محمد سخنرانی کرد و مادر شهدا قول داد تا از دست‌آوردهای شهدا و منطقه را حفظ خواهند کرد.

معاون ریاست مشترک انجمن اداری طبقا، عبدالعزیز ال‌عسکر گفت: «برای آزادی خلق و سرزمینمان هزاران شهید داده‌ایم، ما تسلیم نخواهیم شد و قول خود را به شهدا به‌جا خواهیم آورد».

به نمایندگی اداره‌ی خودمدیریتی شمال و شرق سوریه، ریاست مشترک شورای امور اجتماعی، فاروق الماشی، گفت: «به دشمن اعلام می‌کنیم که ما صاحب این سرزمین هستیم، این سرزمین، سرزمین ماست و بر روی آن زندگی می‌کنیم. ما در حفاظت از این سرزمین نقش داریم. هر چقدر که از راه‌های پلید استفاده کنند، نمی‌توانند ما را شکست دهند. بدانید، چگونه سازمان داعش را شکست دادیم و سرزمین خود را بنیان نهادیم، شما نمی‌توانید ارتباطمان را با سرزمینمان را قطع نمایید.»

سپس عضو مجلس خانواده‌ی شهدا، فوزه ال‌محمد، هویت شهید را قرائت کرد و به خانواده‌ی وی تقدیم کرد. پیکر شهید در آرامستان شهدای طبقا به‌خاک سپرده شد.