پیکر یکی از مبارزان ق‌س‌د به خاک سپرده شد

امروز، خلق شدادی در مراسم خاک سواری پیکر یکی از مبارزان نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، نثار‌‌ معیوف سلجی، که در زمان انجام وظیفه در منطقه‌ی سعده‌ به شهادت رسیده بود، شرکت کردند.

خلق شهرک شدادی واقع در شهر حسکه، در مراسم خاک سواری پیکر یکی از مبارزان نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، نثار‌‌ معیوف سلجی، که در ۲ اوت، هنگام انجام وظیفه در منطقه‌ی سعده‌ به شهادت رسیده بود، شرکت کردند.

در این مراسم، خانواده‌ی شهید و اعضای سازمان‌های نظامی و مدنی و ریش سفیدان و خلق این شهرک شرکت داشتند.

این مراسم با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدا آغاز گردید، همراه با یک نمایش نظامی مبارزان نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، سپس عضو مجلس خانواده‌ی شهدا در شهرک سور در روستای دیرالزور، غیس خلف، از نقش شهدا در حفظ صلح و امنیت منطقه سخن گفت. وی در گفت: “این شهدا در حفظ پروژه‌ی ملت دمکراتیک که منطقه را از حمله‌ی تروریستی نجات داد، دادستان قهرمانی ثبت کرده‌اند”.

همچنین تاکید کرد: “شهدا پیشگام واقعی ما هستند، با پیکر خود بزرگ‌ترین داستان قهرمانی را به ثبت رسانده‌اند، رویای اشغال‌گران که در صدد اشغال مناطق ما و پروژه‌ی‌ دمکراتیک ما را شکست دهند را در گور‌ نهادند”.

به نوبه‌ی خود، فرمانده‌ی مجلس نظامی دیرالزور، سعد غریب، به خانواده‌ی شهید تسلیت گفت، قول انتقام خون شهدا را داد و گفت: “این شهید باارزش‌ترین چیز خود را برای سرزمین و آزادی خلقش و پیروزی پروژه‌ی ملت دمکراتیک بخشید، به راه و هدف وی ادامه می‌دهیم و انتقام تمامی شهدا را پس می‌گیریم”.

سپس عضو مجلس خانواده‌ی شهدا در شهرک شدادی آیات ابراهیم، هویت شهید را قرائت کرده و به خانواده‌اش اهدا نمودند، رفقایش پیکر وی را بر دوش نهادند و در میان هلهله‌ی مادران پیکرش به خاک سپرده شد.