ق.س.د هویت شهید ابراهیم برهو را منتشر کرد

نیروهای سوریه دموکراتیک در اطلاعیه‌ای در سایت رسمی خود، هویت ابراهیم احمد برهو را که ۸ آوریل در منطقه فرات شهید شده بود را منتشر کرد.

 امروز نیروهای سوریه دمکراتیک در اطلاعیه‌ای هویت ابراهیم احمد برهو را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است “نیروهای ما، نیروهای سوریه دموکراتیک، در کاروان مبارزات چه در مبارزه با تروریست‌های داعش و چه در مقابله با حملات اشغال‌گران ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه و برقراری امنیت و آرامش، در مبارزات خود به پیروزی‌های زیادی دست یافته است.

 این پیروزی‌ها بدون توجه جوامع منطقه به نیروهای ما و عضویت هزاران نفر از فرزندان این جوامع برای دفاع از مردم و مناطق خود در برابر هرگونه حمله به دست نمی‌آمد.  نیروهای ما هزاران شهید و مجروح به کاروان قهرمانانه‌ی خود پیش‌کش کرده است که البته نام آن‌ها در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

که رفیق اسکندر/ ابراهیم احمد برهو که در سانحه‌ای شهید شده بود یکی از آنان است. رفیق شهیدمان، از نظم و توانایی نظامی بالایی برخوردار بود، مخصوصاً زمانی که به دوره نظم نظامی روی آورد و در آن‌جا تعهد زیادی به آموزش نشان داد، دستورات را رعایت کرد و دوره را با موفقیت به پایان رساند.

این ضایعه را به خانواده‌ی شهید تسلیت می‌گوییم. ابتدا به تمامی خانواده‌های شهدا تسلیت گفته و قول می‌دهیم تا تحقق آرزوها و آرزوهای شهدا و امنیت و آسایش سرزمینمان به مبارزه ادامه دهیم.

هویت این شهید به شرح زیر است:

نام مستعار: اسکندر

نام و نام خانوادگی: ابراهیم احمد برهو

نام مادر: زهره

نام پدر: احمد

محل و تاریخ تولد: مغربتین/۲۰۰۲

محل و تاریخ شهادت: سرین، تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۳