ق‌س‌د آمار عملیات‌های ۳ روزە را اعلام کرد

نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) اعلام کرد، در پی انجام عملیات‌های پاسخ به دشمن، ۶ سرباز ترکیه‌ی اشغال‌گر و یک تبهکار کشته، همچنین ۷ سرباز ترکیه و ۵ تبهکار نیز مجروح شده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، طی اطلاعیه‌ای آمار ۳ روز انجام عملیات علیه حملات دولت اشغال‌گر ترکیه را اعلام کرد.

در بیانیه‌ این اطلاعات منتشر شده‌اند:

«نیروهای ما، نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، در چارچوب حق دفاع مشروع، با انجام عملیات موثر پاسخ حملات دولت اشغال‌گر ترکیه را داد و خسارات سنگینی به صفوف نیروهای اشغال‌گر ترکیه وارد کردند.

آمار عملیات‌های ۳ روزه‌ی نیروهای ما به شرح زیر می‌باشد:

روز جمعه ساعت ۲۱:۰۰ نیروهای ما در روستاهای یابیسه، عبدوک‌، سیدا، جماجیم، تینا‌ و مزرا‌ در گری‌سپی عملیات علیه مقرهای دولت اشغال‌گر ترکیه انجام دادند. در انجام عملیات علیه اردوگاه یابیسه، ۳ سرباز ترکیه،

۱ افسر و ۲ دو سرباز کشته و ۳ سرباز ترکیه نیز مجروح شدند. در عملیات نظامی علیه مقر روستای عبدوکی، ۲ سرباز اشغال‌گر کشته و ۳ سرباز دیگر اشغال‌گر مجروح شدند. در عملیات علیه مقر مزرا‌، یک تبهکار کشته و ۵ تبهکار دیگر نیز مجروح شدند.

نتایج عملیات‌ها علیه مقرهای ارتش اشغال‌گر ترکیه در روستای جماجیم و سیدا مشخص نشده است.

نیروهای ما در مقرهای اطراف عین عیسی با سلاح سنگین خسارت زیادی به اشغال‌گران وارد کردند.

روز شنبه ۷ اکتبر ساعت ۱۴:۰۰ نیروهای ما در عین عسی و روستاهای اطراف آن، عملیاتی علیه مقرهای ارتش اشغال‌گر ترکیه در روستای تیبی انجام دادند. نتیجه‌ی عملیات هنوز مشخص نشده است. همچنین در روستای مردودیه علیه مقر ارتش اشغال‌گر ترکیه عملیاتی انجام شد. در نتیجه یک سرباز ارتش اشغال‌گر ترکیه کشته و یک سرباز دیگر نیز به شدت مجروح شد.

آوار آسیب‌های ارتش اشغال‌گر ترکیه و تبهکارانش به شرح زیر است:

تعداد کشته‌های سربازان اشغال‌گر ترکیه: یک افسر، و ۶ سرباز کشته شدند.

تعداد سربازهای مجروح ارتش اشغال‌گر ترکیه: ۷

تعداد کشته‌ شدگان تبهکاران: ۱

تعداد مجروحان تبهکاران: ۵

نیروهای ما تایید می‌کنند که علیه حملات دولت اشغال‌گر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن به سرزمینمان مقابله می‌کنند و حق پاسخ مشروع را بر خود محفوظ می‌دانند که در تمامی قوانین بین‌المللی از آن سخن گفته شده است.»