ق‌س‌د به مقرهای ارتش ترکیه حمله کرد: ۴ سرباز کشته شدند

نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) اعلام کرد در چارچوب دفاع مشروع، ۵ مقر ارتش اشغال‌گر ترکیه را در مناطق اشغالی مورد هدف قرار داده‌اند. در نتیجه ۵ سرباز کشته و ۵ سرباز دیگر نیز مجروح شده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) در این رابطه اطلاعیه‌ای مکتوب را منتشر کرد.

اطلاعیه‌ی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) به شرح زیر می‌باشد:

«در چارچوب حق دفاع مشروع در برابر حملات دولت اشغال‌گر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن، نیروهای ما مقرهای اشغال‌گر را در روستای منطقه‌ی زرگان‌ در جنوب حسکه را مورد هدف قرار دادند.

دیروز (۹ اکتبر) ساعت ۹:۳۰، نیروهای ما مقرهای اشغال‌گر را در روستاهای ام‌ شعیفه و باب الفرج و تل محمد و داودیه و عبدالحی در شهرک زرگان‌ از طریق خمپاره باران مورد هدف قرار دادند، در نتیجه ۴ سرباز کشته و ۵ سرباز دیگر ترکیه‌ی اشغال‌گر مجروح شدند.

به این ترتیب، در چارچوب عملیات پاسخی از سوی نیروهای ما در چند روز گذشته، ۱۵ سرباز کشته و ۱۳ سرباز دیگر  ترکیه‌ی اشغال‌گر مجروح شده‌اند.

از طرفی دیگر، رییس رژیم اشغال‌گ. ترکیه، با انتشار یک سری اکاذیب در مورد نقاط مورد هدف قرار گرفته توسط هواپیماهایشان‌ و تعداد شهدای نیروهای ما مدعی شده است که ۱۶۲ شروان نیروهای ما به شهادت رسیده و ۱۹۴ هدف منهدم شده‌اند. ما به طور کل این ادعاها را تکذیب می‌کنیم، همه مکان‌هایی که مورد هدف قرار گرفته‌اند مکان‌های خدماتی و زندگی بوده‌اند، که در نتیجه‌ی این حملات حدود ۴۵ تن به شهادت رسیده که ۱۱ تن از این تعداد، غیرنظامی و بقیه نیز عضو نیروهای مبارزه با مواد مخدر بودند که در مرکز آموزشی خود بودند.