ق‌س‌د یاد شهدای ی‌آت را گرامی داشت

فرمانده کل ق‌س‌د یاد ۹ مبارز آنتی ترور که براثر سانحه هلیکوپتر در باشور کوردستان شهید شده بودند را گرامی داشت.

در این بیانیه گفته شده: «امروز یکمین سالگرد شهادت فرمانده و مبارزان ی‌آت است که بر اثر سانحه سقوط ۲ هلیکوپتر در حین پرواز به مقصد شهر سلیمانیه باشور کوردستان، شهید شدند.

شهید شروان جودی، دیار دیرک، فاراشین باران، هارون روژاوا، دوغان عفرین، هوگر دیرک، کوچر دیرک، روژنگ ریفعت و خبات دربه‌سی سمبل‌های جسارت و قهرمانی هستند. همچنین در تمام برهه‌های مبارزه شمال و شرق سوریه جای گرفته و در بسیاری از جنگ‌ها بر علیه ترور و اشغالگری پیروزی‌های بسیاری را بدست آورده بودند.

تمامی رفقای شهید ما به پیشاهنگی شهید شروان جودی فعالانه و با مهارت در مراحل جنگ برضد اشرار داعش در نیروهای آنتی ترور حضور داشتند. در عین حال با وظایف مهم و حساسی را در عملیات‌هایی برضد سرکردگان داعش به عمل رسانیدند و در کنار تمام این موارد با هم‌پیمانان بین‌المللی کارهایی مشترکانه را انجام دادند.

این ۹ شهید با اسلوب و مبارزه انقلابی خود حیاتشان را به پلی در انقلاب شمال و شرق سوریه مبدل کردند که خلق را به امنیت و آزای برسانند.

ما یاد آنان را با احترام و قدردانی گرامی خواهیم داشت و بار دیگر عهد می‌بندیم که پیرو راه شهدا خواهیم بود که با خون و فداکاری خود آن را ساخته اند. با این امید که اهداف انقلاب و آزادی را بدست آوریم و وطنی در امنیت و بدور از ترور و اشغالگری را بنا نهیم.»