راهپیمایی جوانان برای آزادی عبدالله اوجالان در رقه

به پیشاهنگی صدها جوانان، راهپیمایی برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در رقه برگزار شد و (سیاست) انزوایی که توسط دولت اشغالگر ترکیه تحمیل می‌شود محکوم گردید.

راهپیمایی در رقه به پیشاهنگی جنبش جوانان انقلابی سوریه برای پایان دادن به انزوای علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و تضمین آزادی جسمانی وی برگزار شد.

در این راهپیمایی که از مقابل مجلس عمومی رقه آغاز شد، صدها نفر متشکل از سرشناسان قبایل، جامعه زنان زنوبیه، جوانان، اتحادیه زنان جوان، اعضای نهادهای مدنی و نظامی شرکت کردند.

پس از یک لحظه سکوت در تقاطع النعیم، هیوا شیحازه، به نمایندگی از جنبش جوانان انقلابی سوریه بیانیه را قرائت کرد.

شیحازه با اشاره به اینکه توطئه بین‌المللی علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان علیه اندیشه انسان آزاد انجام شد، گفت: رهبر عبدالله اوجالان علیرغم همه چیز صدای حقیقت را به سراسر منطقه رساند.

"فلسفه‌ی ایشان در سطح جهان گسترش یافت"

شیحازه با بیان اینکه دولت اشغالگر ترکیه که حملات خود را به مناطق حفاظتی مدیا افزایش داده است، قصد دارد پروژه ملت دموکراتیک را در هم بکوبد، گفت: بدلیل اینکه گریلا نیروی خود را از اندیشه‌ها و فلسفه رهبر عبدالله اوجالان می‌گیرد، تمام حملات اشغالگرانه را با شکست مواجه می‌کند.

شیحازه با تاکید بر اینکه افکار و فلسفه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان علیرغم همه شرایط سخت به جهان انتشار یافته است و دولت اشغالگر ترکیه با مشاهده این موضوع انواع حملات را علیه مناطق شمال و شرق سوریه انجام می‌دهد تا این ایده را نابود کند. تا زمانی که آزادی جسمانی رهبرمان به دست نیاید و ایده‌های وی کاملاً محقق نشود و تا رساندن آنها به خلق‌ها، به مبارزه‌مان ادامه خواهیم داد.