ریزان محمد: تمام مناطق اشغالی را آزاد می‌کنیم

عضو رهبری نیروهای دفاع مدنی (ه‌پ‌ج) ریزان محمد اعلام کرد که وظیفه اصلی ه‌پ‌ج سازماندهی جامعه است و گفت: سوگند و پیمان ما این است که وطن و تمام مناطق اشغالی‌مان را آزاد کنیم.

ریزان محمد عضو رهبری نیروهای دفاع مدنی (ه‌پ‌ج) در آغاز صحبت‌هایش به اقداماتشان پرداخت و گفت: عرصه فعالیت نیروهای دفاع مدنی در جامعه و در میان مردم است و بر اساس جنگ خلق انقلابی؛ وظیفه‌اش این است که مردم را برای دفاع از خود سازمان دهد. زیرا نیروی حفاظتی جامعه، خود جامعه است. چون که یک دشمن اشغالگر مانند دولت ترکیه با تمام توانش در تلاش است تا این خلق را نابود کند، لذا برای اینکه خلق در برابر این وضعیت پاسخگوی نیازهای خود بوده و پیروز میدان باشد، باید خود را در قالب نیروی دفاع مدنی سازماندهی کند.

ریزان به نقش و وظایف نیروهای دفاع مدنی در زمان آماده‌باش اشاره کرده و گفت: در وضعیت اضطراری و آماده‌باش همه‌ی اعضای مؤسسات اجتماعی به اعضای نیروهای دفاع مدنی ملحق می‌شوند. چون که ه‌پ‌ج بیشترین حضور را در جامعه دارد، مردم و اعضای نهادهای مدنی از کانال نیروی دفاع مدنی خود را سازمان داده و طرح‌های دشمن علیه جامعه را برهم می‌زنند و به پاسخی کوبنده برای دشمن مبدل می‌شوند.

ریزان محمد یکی از اعضای رهبری نیروهای دفاع مدنی (ه‌پ‌ج) یادآور شد که از ۴ اکتبر جاری دولت ترکیه حملات سنگینی را به مناطق شمال و شرق سوریه آغاز کرده و افزود: از آن زمان تاکنون به‌عنوان نیروی دفاع از جامعه همراه با سایر نهادهای اجتماعی در میان مردم هستیم. ما از راه آموزش خود و دفاع از خود، بر اساس جنگ خلق انقلابی، خود را برای هر نوع شرایط غیرعادی آماده نموده و برخورد می‌کنیم. پیمان و سوگندمان این است که وطن و همه مناطق اشغالی‌مان را آزاد کنیم.