شهادت حمزە کوبانی در جریان یک حملە در شیخ مقصود

شورای عمومی محلات شیخ مقصود و اشرفیە اعلام نمود کە در جریان حملات دولت اشغالگر ترک یکی از اعضای کمیتە اقتصادی را با نام حمزە کوبانی را بە شهادت رساندە و در جریان این حملەسە نفر نیز مجروح شدەاند.

شورای عمومی محلات  شیخ مقصود و اشرفیه با انتشار بیانیه ای در رابطه با حمله با خودروی بمب گذاری شده در شیخم مقصود اعلام نمود که این حمله توسط گروه های وابسته به میت صورت گرفتە و در نتیجه آن یکی از اعضای کمیته اقتصادی به شهادت رسیده و ٣ نفر مجروح شده اند.

این بیانە بە شرح زیر است:

نخست بە به خانواده‌های قربانیان زمین لرزە و تمام شهدای حملات دولت فاشیست ترکیه تسلیت عرض می کنیم. علیرغم وقوع این زلزله، دولت ترکیه  حملات خودرا از طریق انفجار، حملە با هواپیماهای بدون سرنشین علیه غیرنظامیان و نهادهای غیرنظامی همچنان ادامه می دهد. با وجود تحریم شدید محله های شیخ مقصود و اشرفیه، مجمع عمومی و نهادهای این دو محله به ویژه کمیته اقتصادی آن  از همان ساعات اولیه فعال بودە و از زلزله زدگان حمایت کردەاند.

با وجود تحریم شدید علیە محله های شیخ مقصود و اشرفیه، مجمع عمومی و نهادهای محله به ویژه کمیته اقتصادی در همان ساعات اولیه فعال بودند و از زلزله زدگان حمایت کردند.

در ادامە حملات مداوم، امروز یکی از اعضای کمیته اقتصادی با نام حمزه کوبانی هدف بمب گذاری خودروی گروه های وابسته به میت قرار گرفت. حمزه کوبانی شبانه روز در خدمت رسانی به اهالی تلاش کردە و مایحتاج آنان را در سخت ترین شرایط تامین می کرد. رفیق حمزه کوبانی به کاروان شهدا پیوستە و سە نفر دیگر نیز در جریان آن مجروح شدند. وضعیت یکی از مصدومان وخیم گزارش شدە است.

ما این جنایت ضد انسانی دولت فاشیست ترکیه را محکوم می کنیم. این جنایت در شرایط سخت زلزله با حملە قرار دادن هوال حمزه کوبانی در واقع  علیه ساکنان شیخ مقصود و اشرافیه صورت گرفتە است.

ما مجمع عمومی شیخ مقصود و اشرفیه پیمان می بندیم کە در راستای خط مشی وی عمل کردە و بر اساس آن مسئولیتهایمان را بە جا بیاوریم.