تبهکاران دولت ترکیه ۷ نفر را ربودند و ۲ کودک را شکنجه کردند

تبهکاران دولت اشغالگر ترکیه در یک هفته ۷ نفر را در عفرین ربودند و ۲ کودک را شکنجه کردند.

وحشت تبهکاران در عفرین

مرکز اسناد تخلفات در گزارشی جنایات صورت گرفته در عفرین در هفته اول ماه اوت را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، تبهکاران موسوم به «پلیس نظامی» وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه در روز ۵ اوت کودکان به نام‌های رِناس عمر (۱۶) و خلیل عمر (۱۷) را در شهر راجو شکنجه کردند.

سربازان ارتش اشغالگر ترکیه به سمت غیرنظامی به نام محمد خلف عیسی که قصد رفتن به باکور کوردستان را داشت تیراندازی کردند. محمد بر اثر این تیراندازی به شدت مجروح شد.

ربودند و خواستار باج شدند

تبهکاران جیش‌الوطنی عدنان محمد علی حَجی (۶۳) و پسرش علی عدنان حجی (۲۰) را در شهر اشغالی عفرین ربودند. تبهکاران وابسته به همین گروه، حسن علی علی (۴۷ ساله)، محمد علی علی (۳۳) را در شهر جندریس و ۲ نفر را در شهر حَما ربودند.

همچنین در ۳ اوت، فردی به نام خلیل عبدو جمو اهل روستای بَراد از توابع شهرستان شراوا توسط تبهکاران موسوم به «پلیس نظامی» در شهر عفرین ربوده شد.

این گزارش همچنین شامل آزادی افراد ربوده شده در ازای دریافت باج بود. بر اساس این گزارش، احمد محمد محمد پس از بازگرداندن اجباری به عفرین از خانه‌ای که در ترکیه زندگی می‌کرد، در اینجا توسط تبهکاران ربوده شد. تبهکاران «پلیس نظامی» ۱۵ روز پس از ربوده شدن احمد محمد را در ازای ۵ هزار دلار آزاد کردند.

جوان حمید (۴۲) اهل روستای اوگا از توابع شهر بلبله در ۱۸ جولای در شهر عفرین ربوده شد. تبهکاران «پلیس نظامی» جوان حمید را در ازای دریافت باج ۴ هزار دلاری آزاد کردند.

اموال آنها تصرف شد

تبهکاران عبدالرزاق حمدو اموال شخصی به نام مروان هنان را در روستای جبلیه عفرین تصرف کردند.

یکی از اعضای تبهکاران احرار‌الشرقیه خانه عبدالرحمان محمد اهل روستای خیلنِر عفرین را به مبلغ ۱۵۰۰ دلار به یکی از اعضای تبهکاران اهل حما فروخت.