تداوم حملات دولت ترک بە عفرین در شرایط اضطراری

دولت ترک اعلام نمود کە نیروهای رهایی بخش عفرین بە یک پایگاە دولت ترک حملە کردەاند. این نیروها نیز اظهارات دولت ترک را تکذیب کردند.

دولت ترک اعلام نمود کە نیروهای رهایی بخش عفرین بە یک پایگاە دولت ترک حملە کردەاند. این نیروها نیز اظهارات دولت ترک را تکذیب کردە و اعلام نمودند کە نیروهای ی.پ.گ در این منطقە حضور ندارند. دولت ترک خود راسا دست بە حملە زدە است.

در ادامە اظهارات نیروهای رهایی بخش عفرین آمدە است کە وزارت دفاع اشغالگر ترک با انتشار بیانیەای اعلام نمودە است کە یگانهای مدافع خلق با سلاح سنگین بە یک پایگاە ارتش ترک در انجو پنار حملە کردەاند، اما اعلام میشود کە هیچیک از نیروهای ما در این منطقە حضور ندارند. در این مرحلە کە خلقمان در منطقە با فاجعە زمین لرزە مواجە شدە است،نیروهایمان هیچگونە حملەای را بە پایگاههای دشمن انجام ندادە و اظهارات دولت ترک کذب محض می باشند. در ادامە افزودە شذە است کە برخلاف ادعاها، دولت ترک است کە این حملات را انجام میدهد. در روز ٦ فوریە، ارتش اشغالگر ترک همان منطقەای را کە زمین لرزە در آن بە وقوع پیوستە بود بمباران نمود. بیانیە وزارت دفاع ترکیە کذب محض و برخلاف واقعیات است.

در خاتمە، نیروهای رهایی بخش عفرین، مراتب تاثر خود را نسبت بە وقوع زمین لرزە در کوردستان اعلام کردە و بە بازماندگان قربانیان این حادثە تسلیت اعلام می گوید.