یاد شهید بَرخودان قامشلو گرامی داشته شد

مجلس خانواده‌های شهدای تربسپی برای گرامیداشت یاد شهید برخودان قامشلو ‌‌(امیر احمد الجاسم) یک مراسم یادبود برگزار کرد. در این کنش به مقاومت گریلا درود فرستاده شد.

مراسم یادبود شهدا

مجلس خانواده‌های شهدای شهر تربسپی برای گریلای نیروهای مدافع خلق‌ ‌(ه‌پ‌گ)، شهید برخودان قامشلو ‌(امیر احمد الجاسم) یک مراسم یادبود برگزار کرد. صدها نفر از اهالی شهر تربسپی،‌ اعضای جامعه مدنی، خانواده‌ها و رفقای این شهید برای شرکت در مراسم به سوی روستای او‌م‌عدام تربسپی راهی شدند.

در این مراسم گرامیداشت،‌ به عنوان مجلس خانواده‌های شهدای تربسپی، محمد ذکی ابراهیم به خانواده این شهید تسلیت گفت.

ابراهیم مشخص کرد، دستاوردهایی که امروز در کوردستان بدست می‌آیند، به یُمن شهید امیر و ده‌ها رفیق به مثابه او می‌باشد و گفت‌: ‌«ما به مقاومت گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان که در کوهستان‌های آزاد، درود می‌فرستیم و می‌گوییم ما همراه مبارزان خود هستیم.‌»

به نام خودمدیرتی دمکراتیک نیز حکمت حبیب بیان کرد که شهید امیر راه آزادی را انتخاب کرد. حبیب گفت‌: ‌«هرچه که به وقوع بپیوندد،‌ ما پروژه خواهری و برادری خلق‌ها را به پیروزی خواهیم رساند. ما به گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان و مقاومتشان علیه دولت اشغالگر ترکیه درود می‌فرستیم، گریلا امروزه از موجودیت تمام اقشار و خلق‌ها محافظت می‌کند.»

در پایان این مراسم، مشخصات شهید برخودان قامشلو قرائت شده و به خانواده وی تقدیم شد.

گریلای ه‌پ‌گ، برخودان قامشلو ‌(امیر احمد الجاسم) در روز ۱۷ مارس امسال در مناطق حفاظتی مدیا شهید شده بود.