یک هیئت نظامی از شمال و شرق سوریه از پارلمان فرانسه بازدید خواهد کرد

هیأتی نظامی از شمال و شرق سوریه در جلسه پارلمان فرانسه برای گفتگو در مورد خاورمیانه، مبارزه با تروریسم، بحران سوریه و انقلاب شمال و شرق سوریه شرکت خواهد کرد.

روز چهارشنبه، کمیته‌ی پارلمانی فرانسه از یک هیئت نظامی از شمال و شرق سوریه استقبال کرد، در این نشست حضور روکسان محمد، سخنگوی یگان‌های مدافع زنان (ی.پ.ژ‌)، نوری محمد سخن‌گوی یگان‌های مدافع خلق (ی.پ.گ)، خالد عیسی، نماینده اداره خودمدیریتی در فرانسه، شرکت داشتند.

 به گزارش حساب رسمی نیروهای دموکراتیک سوریه، این هیئت مورد استقبال قرار گرفته‌اند “از طرف

 برخی از اعضای پارلمان فرانسه از جمله: خانم ساره تانزلی، نماینده حزب رنسانس (حزب رئیس جمهور مکرون) و رئیس مشترک انجمن تحقیقات کوردی، عضو کمیته‌ی حقوق قانون اساسی و قانون‌گزاری‌ و مدیریت کلی جمهوری و همچنین آقای فردریک ماتیو، پارلمانتار اتحادیه خلق برای محیط زیست و جامعه، نایب رئیس انجمن تحقیقات کوردی و عضو کمیته دفاع ملی و نیروهای مسلح، خانم ماری پونچون، نماینده پیشرفت و محیط زیست‌ ‌و تعداد زیادی از پارلمانتاران و نمایندگان دیگر” مورد استقبال قرار گرفتند.

 بر اساس این گزارش، هیئت نظامی شمال و شرق سوریه به مدت دو ساعت در نشست پارلمان فرانسه شرکت داشتند، “این هیئت در خصوص مسائل خاورمیانه، مبارزه با هسته‌های تروریستی داعش و تلاش‌های بین‌المللی برای احیای این سازمان، بحث و تبادل نظر کردند. همچنین بحران سوریه به ویژه وضعیت شمال و شرق سوریه، چالش‌های پیش روی منطقه، جنایات ترکیه و تبهکاران وابسته به آن در عفرین و انقلاب تحت رهبری زنان در شمال و شرق سوریه و مشارکت زنان در همه واحدهای اجرایی و نیروهای نظامی در همه سطوح و بر اساس اراده و اندیشه آزاد خود” به گفتگو پرداختند.

 این هیئت به مبارزه مستمر (ی.پ.ژ) در مبارزه با تروریست‌های داعش اشاره کرد و گفت: با وجود این فداکاری‌های (ی.پ.ژ)، دولت اشغال‌گر ترکیه فرماندهان این نیرو را هدف قرار می‌دهد.

 بر اساس این خبر، این هیئت در ادامه به سوالات و توضیحات نمایندگان پاسخ دادند.