زنان طبقا: آماده جنگ مردمی انقلابی هستیم

اتحادیه زنان جوان شهر طبقا با راهپیمایی اعتراضی حملات دولت اشغالگر ترکیه به روژآوا را محکوم کرد و گفت: آماده جنگ مردمی انقلابی هستیم.

اتحادیه زنان جوان شهرستان طبقا یک راهپیمایی با مشعل و با شعار "زن، زندگی، آزادی، پیروزی برای آزادی" برگزار کرد. در این راهپیمایی که روز یکشنبه برگزار شد؛ صدها تن از اهالی طبقا، نمایندگان خودمدیریتی مدنی دموکراتیک، شوراهای نظامی، احزاب سیاسی، جنبش‌های جوانان و ادارات و کمیته‌های زنان شهر طبقا شرکت کردند.

در این راهپیمایی بیانیه‌ای به‌نام اتحادیه زنان جوان طبقا صادر شد که این بیانیه توسط مدیر اتحادیه؛ آیه السلیمان قرائت شد. السلیمان گفت: دولت متجاوز ترکیه به حملات خود علیه شمال و شرق سوریه بدون اینکه هیچ نیروی بین‌المللی آن را متوقف کند، ادامه می‌دهد.

السلیمان تصریح کرد: تلاش‌های دولت اشغالگر ترکیه برای احیای دولت عثمانی به لطف فداکاری ساکنان شمال و شرق سوریه در منطقه و در کوهستان شکست خورد.

در این بیانیه پیمان ادامه‌دادن راه شهدا تا آزادی سرزمین و رهایی مردم از ظلم و ستم تکرار شد و نیز سیاست انزوا و مجازات‌های انضباطی که دولت اشغالگر ترکیه علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان انجام می‌دهد و سکوت سازمان‌ها و نیروهای بین‌المللی در برابر این اقدامات ترکیه محکوم شد.

در این بیانیه آمده است که مردم منطقه هرگز تسلیم دشمن نخواهند شد و از پروژه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان حمایت خواهند کرد. در این بیانیه آمده است که مردم با توجه به جنگ مردمی انقلابی در برابر اقدامات و توطئه‌ها علیه خلق‌های شمال و شرق سوریه و رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، آماده‌اند تا سطح مبارزه خود را بالا ببرند.