نامه‌ای از زندان کرککاله به مقاومت‌گران اعتصاب غذا در استراسبورگ

​​​​​​​سدات آلچیچک زندانی سیاسی کرد محبوس در زندان کرککاله ترکیه نامه‌ای به مقاومتگران اعتصاب غذای استراسبورگ نوشته است و در آن اعلام کرده تا رسیدن به پیروزی از فرهنگ، تفکر و راه و مقاومت پ.ک.ک حمایت خواهند کرد. آلچیچک خود در اعتصاب غذاست

اعتصاب غذا در کردستان و خارج از میهن با هدف پایان حصر عبدالله اوجالان همچنان ادامه دارند. یکی از زندانهایی که در آن اعتصاب غذا ادامه دارد بخش اف زندان کرککاله ترکیه است. سدات آلچیچک در دسته‌ی اول اعتصاب کنندگان این زندان قرار دارد و نامه‌ای به اعتصاب کنندگان استراسبورگ نوشته است.

 

آلچیچک در نامه‌اش اعلام کرده است، در این مرحله‌ی تاریخی اعتصاب غذاها به اندازه‌ی بودن و نبودنمان مهم‌اند. "شنیدن سخنان رهبری، رخدادهای خاورمیانه را تغییر خواهد داد و سبب محافظت از دستاوردها می‌شود. همچنین پل گفتگو میان خلق‌ها گشوده خواهد شد و آزادی خلق‌های تحت ستم محقق می‌شود. این اعتصابات سبب ضمانت سلامتی و آسایش رهبری است".

 

آلچیچک در نامه‌اش همچنین به رفقای خارج وطن درود و سلام فرستاده است و گفته است:"ما ۶ رفیق هستیم که با هم اعتصاب غذا کرده‌ایم. رو به امرالی تا رسیدن به آنجا به اعتصاب خود ادامه می‌دهیم. از روزی که اعتصابمان را آغاز کردیم قدرت و اراده‌مان افزون شده و منتظر رسیدن خبرهایی از رهبری هستیم. فرهنگ، تفکر و روشنگری مقاومت کمال[ها] و ساکینه[ها] اساس پ.ک.ک هستند و ما تا رسیدن به پیروزی ادامه خواهیم داد. عهدی که با شهدا بسته‌ایم سبب می‌شود تا رسیدن به پیروزی از فرهنگ و فکر مقاومت پ.ک.ک حمایت کنیم".