٢٠ هزار پرچم ی.پ.گ و ی.پ.ژ در جشنواره فیوژن در ایالت لازر آلمان

در جشنواره فیوژن در شهر لازر ایالت مکلنبورگ-فورپومرن در شمال شرق آلمان، ٢٠ هزار پرچم ی.پ.گ و ی.پ.ژ توزیع شدند

انقلاب روژاوا مُهر خود را بر جشنواره فیوژن در ٢ جولای زد. به گفته برگزارکنندگان حدود ٧٠ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند. به مناسبت ١٠مین سالگرد انقلاب ١٩ جولای روژاوا، ٢٠ هزار پرچم ی.پ.گ و ی.پ.ژ میان شرکت کنندگان توزیع گردید.

این جشنواره از سوی افراد و طیف‌های منطقه‌ای آلمان و اتریش سازمان اینترونشنیستچ لینکه (چپ انقلابی-آی اِل) برگزار می‌شود.

سازمان اینترونشنیستچ لینکه بیانیه‌ای صادر کرد؛

"١٩ جولای ٢٠١٢ به عنوان آغاز انقلاب روژاوا شناخته می‌شود. پروژه ویژه‌ای در تاریخ است که در خلال ١٠ سال در شمال و شرق سوریه به پیروزی رسید. در منطقه‌ای که دچار جنگ و ویرانی شده بود بذر جامعه‌ای متفاوت کاشته شد. در سیاه انرژی بی‌شمار انسان‌ها و اشتیاق آنان می‌توان شاهد پیروزی اندیشه کنفدرالیسم دمکراتیک بر تجزیه ملی‌گرایی بود. انقلاب با مبارزه علیه ارتجاع جهادگرایان داعش و حاکمیت ترک با جانفشانی‌های بسیاری خود را تثبیت نمود. روژاوا تهدید به حمله تازه‌ای می‌شود. در مبارزه زندگی، برای یادآوری مدل جامعه‌ای جایگزین به ذهن انسان، همیشه از تناقضات امپریالیسم بهره گرفته شده است. ما می‌خواهیم مراتب قدردانی خود را از شما اعلام کنیم؛ زیرا شما داعش را درهم شکستید و ایزدیان را از قتل‌عام نجات دادید.

برای نیرو و برخودان شما علیه امپریالیسم و ملی‌گرایی، از شما تشکر می‌کنیم. برای تئوری و پراکتیک فمنیستی که از شما یاد گرفتیم از شما متشکریم. و بویژه برای اینکه در سایه شما هنوز امید به جهانی بهتر وجود دارد، از شما سپاسگزاریم."