کوردستانیان در ۹ شهر اروپا وحشیگری رژیم فاشیست ترکیه را محکوم کردند

کوردستانیان و دوستانشان در اروپا حملات ددمنشانه دولت سفاک ترکیه را تقبیح کردند و از مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر دعوت نمودند جنایت‌های ترکیه را رسوا کنند.

کوردستانیان و دوستان آن‌ها در بسیاری از مراکز اروپا حملات نابودگرانه رژیم اشغالگر ترکیه علیه مخمور، شنگال و روژ آوا را محکوم نمودند.

کوردستانی‌ها و دوستان آن‌ها در شهرهای اسلو پایتخت نروژ، شهرهای بردیوکس، تولوس و مارسی فرانسه و  شهرهای اشتوتگارت، بیلفیلد، لایپزیگ و مونیخ آلمان و در شهر کارلستاد سوئد راه‌پیمایی علیه حملات پاک‌سازی کننده دولت اشغالگر ترکیه انجام دادند.

در این تجمعات اعتراضی و راه‌پیمایی ها اعلام شد ترکیه عضو ناتو است و حملات امحاگرانه علیه خلق کورد را با تکنولوژی نظامی ناتو انجام می‌دهد، ناتو و آمریکا نیز در مقابل این حملات سکوت کرده‌اند. در نتیجه ترکیه از این سکوت بهره گرفته و آن را نشانه‌ی رضایت این کشورها برای انجام جنایات خود می‌داند، به‌همین دلیل این کشورها نباید شریک این جنایات و پاک‌سازی و اشغالگری‌های دولت ترکیه شوند.

در این تجمعات برای خارج کردن نام پ.ک.ک از لیست سازمان‌های تروریستی خیمه‌‌هایی برپا گردید و تعداد زیادی امضاء جمع‌آوری گشت.

فعالان در این فعالیت‌ها شعارهای "زنده‌باد مقاومت مخمور"، "زنده‌باد مقاومت روژ آوا"، "روژآوا تنها نیست"، "آزادی برای کوردستان"، "رژیم ترک کودکان کورد را می‌کشد"، "فاشیست اردوغان" و" ترکیه فاشیست" و" زنده‌باد رهبر آپو" تکرار شد.