امام شیش فعال اعتصاب غذا در ولز بریتانیا برای درمان به بیمارستان منتقل شد

امام شیش مدت ۱۶۱ روز در شهر نیوپورت منطقه‌ی ولز بریتانیا در اعتصاب غذا به سر برد. پس از پیام اوجالان وی به اعتصاب خود پایان داد و برای انجام معاینات پزشکی و درمان به بیمارستان رویال گیورت منتقل شد.

  فعال اعتصاب غذا امام شیش پس از درخواست عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد اعلام کرد، به اعتصاب غذای خود پایان داد. وی همچنین اعلام کرد، اعتصاب آنها به هدف خود رسیده است و در مرحله‌ی تازه برای آزادی اوجالان به مبارزات خود ادامه می‌دهند.

  شیش گفت،"من به فعالین فدایی این مرحله درود می‌فرستم و عهد می‌بندیم در مبارزاتمان با رویاهای آنها زندگی کنیم و برای محقق شدنشان تلاش کنیم. اکنون زمان آن رسیده است که فاشیسم آ.ک.پ و م.ه.پ را در هم بشکنیم و کردستان و رهبری را آزاد کنیم. ممکن است که حصر پایان یافته باشد اما این به معنای پایان همه چیز نیست. مسئله‌ی آزادی خلق کرد در پیش روی ماست. باید خلق کرد گرد ارزشهای خود جمع شوند و مبارزات را گسترش دهند."

  شیش همچنین گفت، به اعتصاب خود پایان داده است و سپس وی را به بیمارستان رویال گیورت شهر نیوپورت منطقه‌ی ولز منتقل کردند. وی چند روزی در بیمارستان برای انجام درمانهای لازم بستری خواهد بود.