دَم پارتی اعدام چهار زندانی سیاسی کورد را محکوم کرد

حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) اعدام چهار زندانی سیاسی کورد توسط دولت ایران را محکوم کرد و تاکید کرده است: «سیاست خصمانه و نسل‌کشی خلق کورد قطعا شکسته خواهد شد.»

بامداد امروز چهار زندانی کورد به نام‌های محسن مظلوم، محمد فرامرزی، وفا آذربار و پژمان فاتحی که به مدت ۱۹ ماه در زندان بودند، توسط حکومت ایران در زندان قزل‌حصار اعدام شدند.

در این رابطه حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) عصبانیت و خشم خود را از این اقدام دولت ایران ابراز کرده و شدیدا آن را محکوم کرده است، همزمان به خلق کورد تسلیت گفته است.

دَم پارتی اعلام کرده است: «سیاست خصمانه و قتل‌عام و نسل‌کشی خلق کورد قطعا شکسته خواهد خورد» و به این نیز اشاره کرده است که، «افراد نسل‌کش شده برای همیشه اسمشان در تاریخ زنده خواهند ماند.»

قبلا نیز دَم پارتی از طریق حساب رسمی خود در شبکه‌ی مجازی (X) منتشر کرده بود، «این ستم و خشونتی که دولت ایران در زندان‌ها علیه زندانیان سیاسی و فعالین حقوق بشر انجام می‌دهد، یک ژینوساید سیاسی است. دولت فاشیستی می‌خواهد از طریق قتل کوردها، صدای آزادی‌ را خفه نماید. این سیاست پلید فروخواهد ریخت. کسانی که راه آزادی را در پیش گرفتند، پیروز خواهند شد.»