۳۷ ماه است در مقابل سازمان ملل متحد هستند: تا شکست انزوا در میادین خواهیم بود

در ۳۷مین ماه از فعالیت در مقابل سازمان ملل متحد در ژنو، از مسئولین پ‌د‌ک خواسته شد، از حمله به گریلاهای آزادی کوردستان و همکاری با اشغال‌گران دست بردارند.

فعالیت تحصن در مقابل ساختمان سازمان ملل متحد در شهر ژنو سوئیس برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان ۳۷ ماه است که ادامه دارد.

این فعالیت در چارچوب کارزار «زمان، زمان آزادی است» انجام می‌شود، از ۲۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ هر چهارشنبه در مقابل سازمان ملل متحد ادامه دارد.

در این فعالیت به اعتصاب غذای زندانیان کوردستان و ترکیه که در چارچوب کارزار «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل‌ سیاسی برای مسئله‌ی کورد» که از ۲۷ نوامبر آغاز شده است، درود فرستاده شد.

پس از یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدای آزادی کوردستان، به نمایندگی از کمیته‌ی این فعالیت، ابراهیم یوکسل‌ سخنرانی کرد.

یوکسل‌ به انزوای مطلق رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان اشاره کرد که ۲۴ ماه است ادامه دارد و تاکید کرد تا پیروزی این کارزار در میادین حضور خواهند داشت.

یوکسل‌ به تلاش‌های نیروهای حزب دمکرات کوردستان (پ‌د‌ک) در آمدیه که گویا برای گریلا کمین گذاشته و به آن‌ها حمله کرده‌اند اشاره کرد و از مسئولین پ‌د‌ک درخواست کرد از همکاری با اشغال‌گران دست بردارند.

سپس فعالیت تحصن ادامه یافت.