ابتکار عمل جوانان عرب شنگال: ما در کنار رهبر خود هستیم

ابتکار عمل جوانان عرب شنگال اعلام کرد که تا آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان خواهند ایستاد.

ابتکار عمل جوانان عرب شنگال در روستاهای مرزی شنگال نشستی برگزار کرد و دفاعیات رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را خواندند. جوانان شرکت کننده در این نشست‌ها با بیان اینکه به اندیشه و فلسفه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان نیاز دارند، مبارزه برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را وظیفه اصلی خود دانستند.

سگر نهو از ابتکار عمل جوانان عرب شنگال اظهار داشت که آنها دفاعیات رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را می‌خوانند و چیزی که بیش از همه آنها را جذب می‌کند، مسئله زندگی مشترک خلق‌ها است.

سگر نهو گفت: «در واقع، این اولین بار است که چنین ایده نابی را می‌خوانیم، زیرا بر اساس آن هیچ کس با دیگری تفاوت ندارد و همه یکسان هستند. رهبر آپو به وحدت جوانان توجه زیادی کرده است. چگونه باید جوانان خود را بسازند، چگونه خود را سازماندهی کنند؛ ما نیز به عنوان جوانان عرب خود را بر اساس سخنان و دیدگاه‌های رهبری سازماندهی خواهیم کرد و آنچه از ما خواسته شود را انجام خواهیم داد.»

سلمان محمد نیز گفت: «ما خودمان را به عنوان جوانان عرب و ایزدی سازماندهی کرده‌ایم. می‌خواهیم این وحدت را گسترش دهیم.»

محمد در پایان سخنانش گفت: «ما اکنون خودمان را با افکار و فلسفه رهبری آموزش می‌دهیم و خود را اداره می‌کنیم. ما به عنوان  جوانان عرب می‌گوییم که با رهبر خود هستیم.»

راکان توفیق از روستای مدیبان نیز گفت: «ما در حال حاضر خود را بر اساس افکار رهبری پرورش می‌دهیم. همچنین برای کسب آزادی رهبری به پرورش خود ادامه می‌دهیم.»