ادهم بارزانی: بیایید باهم مرزی برای اشغالگری‌ها و تجاوز‌های ترکیه قرار دهیم

ادهم بارزانی نامه‌ای به رئیس اقلیم کوردستان، دولت عراق، سازمان ملل، احزاب سیاسی جنوب کوردستان و سازمان‌های مدنی نوشته و در مورد مخاطرات حملات اشغالگرانه رژیم ترک به عراق و جنوب کوردستان هشدار داده است.

ادهم بارزانی عضو شورای رهبری پارت دمکرات کوردستان (پ.د.ک) فراخوانی را منتشر کرده و نسبت به حملات و اشغالگری‌های ترکیه هشدار داده است. او درخواست کرد تا همه با هم برای این اشغالگری‌ها مرز و محدودیتی ایجاد کنند.

بارزانی در صفحه‌ی شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک این فراخوان را منتشر کرده و اعلام نمود، کوردستان یک بار دیگر تحت اشغالگری نظامی دیگر و غارت محیط زیست قرار گرفته است.

وی گفت، همانطور که همه مطلع هستیم، اخیراً جغرافیای اقلیم کوردستان در مجموع و منطقه‌ی بهدینان به طور ویژه، تحت حملات اشغالگرانه قرار گرفته است و در بسیاری از مناطق ارتش دولت ترکیه تا عمق حدود ۴۰ کیلومتر به داخل خاک اقلیم کوردستان پیشروی کرده و این مناطق را تحت شرایط بسیار دشواری قرار داده است. ادهم بارزانی همچنین اعلام کرد، زمان به صدا درآوردن زنگ خطر فرا رسیده است تا همه با هم و بدون هیچ شک و دودلی این زنگ را به صدا درآوریم و بسیار جدی همه‌ی راه‌ها و اقدامات لازم بین‌المللی را پیش رو گرفته و موضع‌گیری‌های خود را سازماندهی کنیم. بله موضع‌گیری‌های خود را سازماندهی کنیم و همه با هم محدودیت و مرزی برای حملات و اشغالگری‌های ترکیه قرار دهیم.