اگر مقاومت را گسترده و سازمان‌یافته کنیم، پیروز خواهیم شد

پلتفرم خلق‌ها و باورداشت‌های مزوپوتامیا، به کارزار آزادی برای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان درود فرستاد و گفت: «اگر مقاومت را گسترده و سازمان‌یافته کنیم، قطعا پیروز خواهیم شد.»

پلتفرم خلق‌ها و باورداشت‌های مزوپوتامیا طی بیانیه‌ای مکتوب به کارزاری که برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان آغاز شده است، درود فرستاد.

این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

«در ترکیه، برای این‌که کوردستان از جایگاه و موقعیت برخوردار نباشد و مسئله‌ی کورد حل نگردد، انزوا و بحران‌های همه‌جانبه اعمال می‌گردد‌، با وجود فقر و گرسنگی، اصرار بر جنگ ادامه دارد. قبل از هر چیز می‌خواهیم اعلام کنیم تا مشکل کورد که به یک مشکل منطقه‌ای تبدیل شده است، از نظر سیاسی و تاریخی و فرهنگی حل نگردد، انکار و آسمیلاسیون و نسل‌کشی و قتل‌عام ادامه خواهد داشت. بر این اساس، اگر ما مقاومت را گسترده و سازمان‌یافته کنیم، پیروز خواهیم شد. به ویژه اگر ما با روحیه‌ی‌ مارس و آوریل و می به این دوره و کارزار نزدیک شویم، آن‌گاه پیروزی بیشتری به دست خواهیم آورد.»

در ادامه‌ی این بیانیه ذکر شده است که در ماه‌های آینده، مقاومت علیه فاشیسم گسترده‌تر خواهد شد و لازم است تمامی خلق‌های مزوپوتامیا و خاورمیانه، از این مقاومت صیانت نمایند.