انترناسیونالیست‌ها از کمپین «۱۰۰ هزار کارت پستال» حمایت کردند

کمپین ارسال کارت پستال به امرالی ادامه دارد، جامعه‌شناس دان براون اعلام کرد، رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان برای راه‌حل‌ مسالمت‌آمیز مشکلات‌ تلاش کرده است و گفت: «آزادی عبدالله اوجالان برای برابری لازم است.»

چارچوب کارزار بین‌المللی «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه حل سیاسی برای مسئله کورد» کارزار «ارسال ۱۰۰ هزار کارت‌ پستال به امرالی» برای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان آغاز شده است و هنوز ادامه دارد. در لندن با پیشگامی مجلس خلق کورد و مجلس زنان ژیان، کارت پستال را بین منازل و کارگاه‌ها توزیع کردند.

در چارچوب این کارزار در ساختمان ک‌ج‌ج فعالیت «حمایت» برگزار شد، افراد زیادی حضور یافتند و در آن به انزوای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان اشاره شد و ده‌ها کارت پستال امضا شد و برای امرالی ارسال گردید.

هدف این کارزار در بریتانیا ۵ هزار کارت پستال بود، تا کنون صدها کارت پستال امضا شده، جمع شده است. به نمایندگی از مجلس خلق کورد، ارکان آکبال سخنرانی کرد و به این اشاره کرد که رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان با پارادایم صلح و برابری‌طلبی به امید خلق‌ها تبدیل شده است، به همین سبب دیگر به اسارت گرفتن وی را نمی‌پذیریم و گفت: «تا آزادی رهبر به تمامی اشکال مبارزه ادامه می‌دهیم.»

طراح ایتالیایی الیاساندرا باتیسونی‌ از این کارزار حمایت کرد و گفت: «من کتاب‌های اوجالان را مطالعه کرده‌ام‌، با کارت پستال که برای اوجالان ارسال نمودم، اهمیت وی را برای توسعه و ترویج دمکراسی و برابری و فرهنگی و سیاسی نشان می‌دهم.»

همچنین جاسپر‌ آلن تاکید کرد رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان برای دمکراسی ضروری است.

همچنین جامعه‌شناس دان براون حمایت حکومت بریتانیا از اردوغان را محکوم کرد، تاکید نمود دولت ترکیه تمامی کوردستان را مورد هدف قرار می‌دهد و خواهان صلح نیست، گفت: «اما رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان برای صلح و دمکراسی مبارزه می‌کند. مهم است که همگان برای راه‌حل سیاسی و مسالمت‌آمیز مسئله‌ی کورد از این کارزار حمایت نمایند. من از فکر اوجالان حمایت می‌کنم و کارت پستال ارسال می‌کنم.»

فعال حزب حیات آزاد کوردستان (پژاک)، کاوه روژهلات اعلام کرد آزادی خلق کورد به آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان گره خورده است.

فعال پژاک، زردشت هورامی اعلام کرد که هر کسی طالب آزادی و دمکراسی باشد، لازم است از این کارزار حمایت نماید.

به نمایندگی از مجلس زنان ژیان، بیرسن‌ دجله اعلام کرد پارادایم رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان برای زنان جهان الهام‌بخش بوده است و گفت: «انزوا بر رهبر، تحمیل انزوا بر زنان و آزادی زنان است.»