آرزو ساواش درمان: ما به صورت یکسان به مردم قرس خدمت خواهیم کرد

آرزو ساواش درمان، کاندیدای رئیس مشترک شهرداری دم پارتی قرس، با بیان اینکه مردم و عقاید مختلف در قرس زندگی می‌کنند، گفت که برای ایجاد صلح و ثبات، به طور یکسان به همه مردم قرس خدمت خواهند کرد.

آرزو ساواش درمان، کاندیدای رئیس مشترک شهرداری دم پارتی قرس، با بیان اینکه آنها در قرس مدعی هستند، گفت: «دم پارتی یک جنبش مردمی است. ما همه کسانی را که از عدالت، قانون، نیکی و زیبایی حمایت می‌کنند، در میان خود می‌پذیریم.»

آرزو ساواش درمان، در سال ۱۹۷۶ در منطقه دیگور به عنوان کوچکترین فرزند یک خانواده میهن‌دوست به دنیا آمد. آرزو ساواش درمان، که دبستان را در دیگور و دبیرستان را در مرسین به پایان رساند، در حالی که در دانشگاه عصر وان تحصیل می‌کرد، به دلیل فعالیت‌های سیاسی اش ارتباطش با دانشگاه قطع شد. درمان متاهل و مادر دو فرزند به عنوان مدیر در مراکز بهداشتی درمانی در آگری و قرس مشغول به کار بود. وی بعداً به عنوان رئیس مشترک منطقه بایزید و مدیر حزب مناطق دموکراتیک آگری انتخاب شد. درمان که دو دفتر شعر به نام‌های «سودام آرارات (عشق من آرارات)» و «گوکوشاگیندا یورگیم» (قلب من در رنگین کمان) دارد، گفت: «خوشحالم که تصمیم گرفته‌ام کاندیدای شهرداری شهرم شوم.»

ما در قرس مدعی هستیم

آرزو ساواش درمان با خبرگزاری فرات (ANF) صحبت کرد و با بیان اینکه آنها از علاقه و حمایت گرم مردم قرس برخوردار هستند، گفت: «ما در قرس مدعی هستیم، برای ارائه خدمات برابر به همه مردم قرس، برای ایجاد صلح و آرامش ما در اینجا هستیم. به هر محله در قرس می‌رویم و تمام خیابان‌ها را جستجو می‌کنیم، با بازدید از تجار، نهادهای مدنی، اتاق‌های حرفه‌ای و اتحادیه‌ها و حمایت از آنها به کار خود ادامه می‌دهیم.»

کار زنان و آزادی آنها

آرزو ساواش درمان به استقلال زنان در قرس اشاره کرد و گفت: «زن، مادر، همسر، خواهر و موجودی با صبر، حساس، دلسوز و مهربان است که اساس زندگی را می‌سازد و برای زنان تلاش خواهیم کرد. ما برای کار، آزادی زنان و همبستگی آنها پروژه‌های مستقل ایجاد خواهیم کرد.»

خدماتی را که شایسته آن هستید، دریافت کنید

درمان در پایان سخنان خود گفت: «دولت برای ساختار طبیعی و تاریخی شهر ارزشی قائل نیست. شهر قرس از پاکیزگی محروم شده است. از نظر دامداری و تجارت مرزی کارکرد و پتانسیل مهمی دارد اما مغفول مانده است. مردم قرس در دوران مدیریت ما خدماتی را که شایسته آن هستند دریافت خواهند کرد و فرصت حل مشکلات خود را خواهند داشت. ما به عنوان یک حزب، مردمی بسیار فداکار و قهرمان داریم. این مردم حق دارند با مبارزه همراه هم، به پیروزی می‌رسیم.»